hermeses Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hei. Jeg skal overaske kjæresten min med en romantisk køben-tur til hennes 18-årsdag. Men jeg synes det blir litt kjedelig å bare gi henne en konvolutt med flybillett(Altså et utskrevet A4 ark fra Norwegian.no) og hotell reservasjon. Så jeg lurte på om noen kunne komme med noen tips om litt mer kreativ måte å gi henne gaven på, det kan godt være romantisk, men helst ikke altfor pusete. På forhånd takk Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Du kan jo f.eks. gi henne en ting som du vet hun ikke vil like. Og etterpå bare dra fram 2 billetter. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Ram biletten inn i en bilderamme Lenke til kommentar
Nickkk Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Kommer an på hvor du skal dra, det som er litt kult er om du gir hun en gjenstand som er litt unik for det området. Kan være alt mellom himmel og jord, så rekker du hun en konvolutt med bilder og flybilletten dir dere skal dra =) Jeg fikk Karibien tur til jul, var en konvolutt med bilder fra Barbados, utdrag fra tripadvisor, hotellinformasjon og flybilletter ! =) Lenke til kommentar
therealmocen Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Legg billettene i en bok om Køben eller i en film som har noe med det å gjøre.. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Be henne holde av helgen og ha kofferten klar i forveien, uten å si hvor dere skal. Så ber du henne møte deg på flyplassen(om det ikke blir for tungvindt - evnt ved at en kamerat eller venninne kjører henne). Da bygger du jo opp spenning. Så kan du jo gi henne en "liten" gave i forkant med noe som er typisk København, og si at "dit skal vi". (takk til Nickkk for ideen) Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Skuff henne skikkelig. Vase med no' blomster eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå