Gå til innhold

[Løst] Campaign - Mission 3

Anbefalte innlegg

Sliter litt med noe her som kan være en bug eller meg som ikke har forstått helt...

Dette er jetfly missionet, jeg har skutt ned alle flyene i luften, de første målene på bakken som lyser orange som man skyter med raketter. Har også skutt alle flyene på bakken.

Så har jeg kommet til der du markerer mål, så kommer det et fly eller to og skyter disse med mitraljøser e.l. Her har jeg skutt alle personene som har små orange merker på seg, men problemet er at det er noe som kanskje skal være en bil som kjører rundt i store sirkler og denne har jeg forsøkt å skyte i sikkert 20 minutter. Jeg har testet om jeg har alternative våpen, men den eneste tasten som gjør noen forskjell er C eller V, den gjør ihvertfall at man ser annerledes.

Oppdatering:

Startet oppdraget på nytt nå er det ikke bare denne bilen(?) som kjører rundt i sirkler på bakken som ikke kan drepes men også 3 personer som tydeligvis overlevde etter jeg skjøt helikopteret på bakken. Disse personene ligger stille på bakken men lyser orange og virker ikke å gå an å drepe.

Frustrert...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...