Andreaspettersen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 er vell over et år forseint men jeg er ny så vi tar det herfra. ship simulator extremes eller SSE. må dere som ikke har prøve det sier seg selv hva det handler om tokk noen pluss minus og jeg +god grafikk +mange skip og gode add-on +mange kart -litt mye bugs i spillet(men verdt og kjøpe) -man kan ikke knyte båten fast til brygger i flerspilleren noen videoer man kan kose seg med om man er en shipsfrelst Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 kjøpte dette hovedsaklig for å lolle rundt i multiplayer. Det gikk som det måtte, vi oppførte oss som idioter. Jeg kom inn med min Ankerhåndteringsbåt (supplybåt) i revers for å taue en kamerat til land. Hvor han hadde veltet sin sportsbåt og lå hjelpesløs. Dette endte med at jeg kom såvidt borti plastbåten hans med mitt svære stålbeist og jeg gikk til bunns iløpet av ett minutt. Realismen er så si ikke tilstedeværende og dette ødela hele opplevelsen for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå