Kaim Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Ok, så jeg har brukt en pille som heter Potent Forte, som er en slags naturlig potenspille som er lovlig i salg i Norge. Desverre har de slutta å selge denne nå, så jeg lurer på om noen vet om lignende produkter, eller hvor man kan få kjøpt disse nå? PM meg om du vet om noen som selger btw. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg forutsetter at du er mann. Gresskarfrø og sesamfrø kan begge virke potensøkende. Gresskarfrø inneholder mye av et stoff som kroppen trenger for å produsere testosteron og kan derfor på naturlig vis øke testosteronproduksjonen i kroppen. Sesamfrø inneholder mye av et stoff som kroppen trenger for å produsere sædceller og kan derfor på naturlig vis øke produksjonen av sædceller. Økning i testosteronnivået og sædcelleproduksjonen vil begge kunne øke potensen. Jeg har sjøl prøvd inntak av begge typer frø, og gresskarfrø gir for meg en merkbar økning av potensen, men jeg har ikke merket det samme med sesamfrø. Det er antakelig individuelt om disse frøene vil ha noen virkning eller ei, men det koster så lite å prøve og er et helt ufarlig "eksperiment". 2 Lenke til kommentar
Flying Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hei! Jeg såg denne på helsekosten, Vipranol. Er det noe slikt du leter etter? Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Takker for svar begge to! Anskar; Hvor får man kjøpt gresskarfrø? Flying: Takk for link! Har du erfaring med denne selv? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Takker for svar begge to! Anskar; Hvor får man kjøpt gresskarfrø? Flying: Takk for link! Har du erfaring med denne selv? Helsekostbutikker og velassorterte dagligvarebutikker. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Flying: Takk for link! Har du erfaring med denne selv? Nei, jeg har ingen prostata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg