Gå til innhold

Lag/delay på altibox vedrørende FIFA12

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg har et problem med altibox nettet mitt..

Jeg spiller mye FIFA.. Har gjort det i alle år.. I fjord var jeg en stund innom topp 10 i Norge, men så plutselig skjedde det noe..

Det virker som om spillerene mine er mye treigere enn motstanderen, og at alt er litt usynkronisert..

Har spelt mine 5000 kamper minimum, så jeg vet hvordan spillet skal virke:)

Det er akkurat som om jeg komuniserer tregere enn mine motspillere..

Jeg har ikke hjemmesentralen i bridgemode, da jeg går ut i fra at den skulle kunne takle et onlinespill?? Burde jeg bridge å sette opp en goddt spillrouter, eller har ikke dette noe å si??

XBOXen er i DMZ og brannmuren er satt til åpen.. Portene har jeg også åpnet. Jeg har testet ping rundt om til altibox og det ligger på mellom 2-4ms.. Men en gang hvert 40-50 hopp, spretter det opp i over 150ms.. Kan dette ha noe betydning for spillingen min..?? For dere som ikke er klar over det så er forbindelsen mellom 2 spillere i FIFA serien peers 2 peers, ikke innom en server EA sitter på..

Jeg kan virkelig ikke alt for mye om PC og nett, og finner ikke ut hva som er problemet..

Har også kontaktet kundesenteret til EA mange ganger, for å finne ut hva som er problemet, men de står hardnakket på at det er levrandøren min..

Det er også min konklusjon, da jeg ser at motspilleren min spiller spillet på en helt annen måte..

Nettet mitt er uansett så bra at jeg hoster 9 av 10 kamper..

Endret av Owikanovi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...