nepz Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Er bedt i en bursdag nå på Fredag, temaet for denne kvelden er jo selvfølgelig gode gamle college. Røde plastkrus, folk i baskettrøyer osv. Har veldig lyst til å unngå "sports-looken." Noen som har noen forslag åssen jeg kan gjennomføre et bra kostyme uten å se ut som en sportsidiot? Lenke til kommentar
nepz Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Ikke dårlig, tenkt på det faktisk. Lab-geek looken. Kan jo evt prøve en etterligning av Sheldon Cooper, men det er jo nærmest umulig vil jeg påstå. 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hehe, neida. Skaff deg enn sånn: Lenke til kommentar
nepz Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 De fåes vel bare på nettbutikker? Tviler på at jeg vil motta den før Fredag. Får vel bare være oppfinnsom i think. Kan vel ikke være så veldig vanskelig, jeg får ta en titt på American Pie filmene. Er vel ganske standar med en skjorte og t-skjorte under. Kanskje dra på meg noen converse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå