Forumforumforum Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hva er krav til specs på en pc som skal kjøre HD-matriell. Har en del shuttle-pcer stående, og lurer på om jeg kan kjøpe nytt skjermkort med hdmi-utgang til et av de. Men, hva er minimumskrav for å kjøre HD fra en pc? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 med et HD radeon kort mener jeg det skal gå fint med enhver tokjerneprosessor. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Du mener det ja. Noe konkret? Hva med minne? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 alt fra 5770 og bedre, minne tror jeg har mindre å si, 2 gb går i alle fall fint hvis resten av systemet holder følge. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Men, hva er minimumskrav for å kjøre HD fra en pc? F.eks. grep ^model\ name /proc/cpuinfo model name : Intel(R) Atom(TM) CPU D510 @ 1.66GHz lspci |grep VGA 03:00.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation GT218 [iON] (rev a2) grep ^MemTotal /proc/meminfo MemTotal: 2053104 kB Dette er en gammel Zotac ZBOX som kostet ca. 1800 + RAM og disk i sin tid... Kjører Linux og XBMC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå