sinnaelgen Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 jeg vil finne ut om det finnes en datamus som har følgende kriterier : den bør være trådløs 5 eller 6 knapper der scrolle hjulet også funger som sideveis og midtre knapp hvis den er opladbar : må de gå minst 3 måneder før man trenger å ladde den opp alternativ at den har separert ladder og flere sett batterier med vanlige batterier batteriene skal holde i minst 1 år det bør også være mulig å bruke oppadbare batterier ( da blir kriteriene om separat ladder tilgjengelig) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Separat lader og flere sett med batterier får du da kjøpt hvor som helst. Hvis du heller er ute etter en mus med innebygd batteri og separat docking/lader, så vet jeg at Logitech hadde noe av dette tidligere, men husker ikke modellnavnet. Vet heller ikke noe om levetid på det innebygde batteriet og muligheten for å bytte ut dette EDIT: Logitech MX1000 var det ja. Endret 6. november 2011 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 jeg har denne musen og det irriterer meg en del at jeg ca annenhver uke må sette den til ladning natten over. hurtig ladding på en time funger ikke . da holder ladningen toppen 2 dager . Da den ble kjøp tenkte jeg ikke så mye at det ville bli noe problem med laddingen. ideen var jo først å fremst å kjøpe nye batterier , men det virker som det ikke er mulig jeg har heller ikke funnet en enste butikk hittil som selger oppladd bar mus med separat ladder , eventuelt ekstra ladder. Det med ladder er ikke det store problemet da jeg har en som ladder oppadbare batterier ( 2 eller 4 i gangen ). Den er dog ingen hurtig ladder Problemet er at jeg ikke har flere sett batterier til musen og det virker heller ikke som det er mulig å få tak i den rette typen. De oppadbare som selges i vanlige butikker er ikke beregnet til bruk til en slik mus. bl.annet så er disse batteriene satt sammen i en pakke som er plassert inne i musen. Det er også en type som tåler hurtig-lading noe vanlig opplad-bare ikke ikke er beregnet til her tviler jeg på at andre typer oppadbare vil holde seg på plass . Dessuten er det lit vanskelig å få dem ut Så jeg ønsker rett og slett en helt annen løsning En ide var å bruke en mus som tar vanlige batterier ( de skal være letter å bytte ut ) men så bruke oppadbare batterier av den vanlige type i stedet. Eller er det noen betenkeligheter med det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå