Gå til innhold

UGKeys - ekstremt billig spill

Anbefalte innlegg

Har just kommet over en side som har både ekstremt lave priser, gjør jobben smertefritt og kjapp.

Aldri vært borte i en side der det har vært så billig, og dermed gikk jeg til kjøp av 3 pre-orders på spill til bare 600 kroner.

Noen andre som har vært borte i denne butikken eller har erfaring? Vurderer å slutte piratkopiering, det er slik prisene burde være. :love:

Endret av bekimc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slike sider er som regel ikke et problem. Men bruk for all del paypal hvis det er mulig.

Videre har flere developers fått nyssen i dette (slik jeg forstår det kjøper disse sidene cd-keys, eller da spillene, fra land hvor spillene er mye billigere, og så selger de bare keys'ene). Det hendte vel for ikke alt for lenge siden at et par spill ble 'låst' dvs om du hadde en cd-key som ikke var fra norge fikk du heller ikke aktivert den i steam. De skulle vel egentlig gjøre dette med deus ex? Dvs de gjorde det vel men slakket litt på båndet slik at det i det minste skulle gå an å kjøpe fra nærområdet.

Poenget er vel heller at det ikke er sikkert cd-keyen kommer til å funke den dagen du prøver å aktivere den på steam, nettopp fordi de har regions-låst spillet.

Lenke til kommentar

Jeg har lest litt, og noen av spillene må aktiveres f.eks gjennom russisk VPN, men det skal visstnok ikke være noe stort "problem".

Etter å ha lest alle anmeldelsene ville jeg nok ikke beskymret meg så mye om betalingen, og siden de også tilbyr paypal er det nok relativt trygt. Mer beskymret er jeg for at alt funker, men ifølge 136 andre gjør det ihvertfall det.

Dog så jeg prisene varierer, f.eks hadde http://cdkeysdiscount.com/ Skyrim enda 6 dollar billigere igjen enn UGKeys. Begge prisene er jo billig, men det kan være lurt å sjekke litt før evt kjøp ;)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Jeg er strengt tatt usikker på om dette er noe bedre enn piratkopiering.

Keyene man får er jo fra spill som er kjøpt i land der det er mye billigere og man får ofte faktisk scan av koden fra manualen, og ikke noen keys som de tryller fram akkurat. Så ja, dette kan vel ikke sammenlignes, man slipper vel heller bare avgifter i hytt og pine som det er i Norge og andre land.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Har funnet noen treff hvor brukere advarer mot denne siden. De stjeler kredittkortinformasjonen og tar ut penger fra kontoen din. Hvorfor googler du ikke sider før du handler?? Better safe than sorry sier nå jeg.

Det er en pålitelig side, der jeg har kjøpt over 12 spill nå. Kan ikke si meg noe annet enn veldig fornøyd med handelen! :yes:

Selvsagt Googlet jeg, og utifra andre kjøpere/reviews så ser jeg at de har hatt en like god kjøpsopplevelse som jeg har hatt ;)

Lenke til kommentar

Har funnet noen treff hvor brukere advarer mot denne siden. De stjeler kredittkortinformasjonen og tar ut penger fra kontoen din. Hvorfor googler du ikke sider før du handler?? Better safe than sorry sier nå jeg.

Det er en pålitelig side, der jeg har kjøpt over 12 spill nå. Kan ikke si meg noe annet enn veldig fornøyd med handelen! :yes:

Selvsagt Googlet jeg, og utifra andre kjøpere/reviews så ser jeg at de har hatt en like god kjøpsopplevelse som jeg har hatt ;)

Har du handlet 12 spill siden igår? Damn

Lenke til kommentar

Har du handlet 12 spill siden igår? Damn

Et par igår, og noen mindre spill idag som jeg bare måtte ha for å mimre litt tilbake i tid. :roll:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er det ikke slik at du kan risikere å få hele Steam-kontoen din med alle spillene bannet hvis du kjøper billige keys fra shady sider?

Mener jeg har lest noe om dette. Noen sider selger visst stjålne keys også.

Merk at dette ikke er en påstand på noen som helst måte fra min side.

Lenke til kommentar

Er det ikke slik at du kan risikere å få hele Steam-kontoen din med alle spillene bannet hvis du kjøper billige keys fra shady sider?

Mener jeg har lest noe om dette. Noen sider selger visst stjålne keys også.

Merk at dette ikke er en påstand på noen som helst måte fra min side.

Det ville vært... latterlig. Det er jo langt bedre enn piratkopiering.. utviklerne får ihvertfall noen penger på denne måten. Eneste grunnen til at jeg kjøper fra disse sidene er fordi Steam $=€, og ser på dette som at de stjeler penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...