Manskow Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Spettmeis III Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Skikkelig bra, det meste sitter!! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Tett på og med flott komp, god blikkontakt og veldig fin bakgrunn. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Herlig farve og fin positur. Litt usikker på det lyse feltet oppe til venstre. 5'er fra meg. MVH Harald G. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Ai ai, Trond! Som andre så adekvat påpeker, dette sitter! En langt mer kreativ komposisjon av et fuglebilde enn de fleste ville gått for, fine farger, tonalitet og kontrast. Jeg finner ingenting å pirke i. Tommel opp. Simon Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Ai ai, Trond! Som andre så adekvat påpeker, dette sitter! En langt mer kreativ komposisjon av et fuglebilde enn de fleste ville gått for, fine farger, tonalitet og kontrast. Jeg finner ingenting å pirke i. Tommel opp. Simon Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger! Vedr. det lyse feltet til venstre: tror det er litt lys himmel utenfor skogsbakgrunnen, sola hadde akkurat tittet frem etter timer med regn og tåke. Ble litt intenst lys, men jeg så ikke det da jeg tok bildet (den sitter ikke mange millisekunder stille av gangen..). Ville ikke rote med det i ettertid, tror ikke jeg hadde fått det pent. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Meget bra av meisen. Det eneste som trekker ned litt er det lyse feltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg