kotox Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Hei! Når jeg skrur på min stasjonære, og et stykke ut i oppstarten (Før jeg skal logge inn på min bruker) blir skjermen slik som på bildet lagt ved her.... Dette har skjedd innimellom bare før, men nå hver gang. Regner med det er noe type dårlig kontakt et sted, siden det er slik av og til? Noen forslag? Takker! Endret 6. november 2011 av kotox Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Første jeg vil gjette er defekt skjermkort, ikke bare dårlig kontakt men defekt. Sett inn et annet skjermkort og se om det funker. Lenke til kommentar
kotox Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Har ingen andre skjermkort bare liggende, hehe. Noen måte jeg kan teste dette ut på da på andre vis? Er det ikike slik at et hovedkort også har et slags skjermkort innebygd? Isåfall hvordan "bytter" jeg til det?... Ingen som har eventuelle alternative løsninger? Endret 7. november 2011 av kotox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå