Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg skal finne og vurdere en, eller flere historiske kilder som skal knytte til svartedauden. Forslag? Daniel. Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Gudekilde Flagellantene 1349 - på engelsk Fortell hvordan det gikk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Gudekilde Flagellantene 1349 - på engelsk Fortell hvordan det gikk! Takk, Hvis jeg skal vurdere kilden og knytte den til svartedauden, har du noen forslag på hva jeg kan si? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Dekameronen er veldig knyttet til svartedauden.. Endret 7. november 2011 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 For det første hvilket trinn går du på, og for det andre har du lest teksten selv først? Gjør det, kom så tilbake så kan vi snakke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 For det første hvilket trinn går du på, og for det andre har du lest teksten selv først? Gjør det, kom så tilbake så kan vi snakke. Går 3 almenn. Lest litt nå, og virker som det er mye stoff. Blir vel kanskje enklere å snakke rundt dem enn Dekameronen? Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 DEkameronen er nok det læreren egentlig tenker på, spesielt hvis dette er litteratur? Men det blir jo en del uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) DEkameronen er nok det læreren egentlig tenker på, spesielt hvis dette er litteratur? Men det blir jo en del uansett. Hmm, ok. kan vel ta Dekameronen. Vet du om noen sider hvor jeg kan finne mye informasjon, eller hva jeg kan ta med og si? Skal snakke ganske mye om Dekameronen, rundt 7-12 min. Her er problemstillingen: "På hvilken måte fremstår boken Dekameronen som moderne og nyskapende i samtida?" Endret 9. november 2011 av Slettet-Irb8P5GEaM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå