Tjernshaugen Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 - Temadag 6 november 2011 - Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Veldig mørkt, men jeg må si jeg har sansen for det - skaper en merkelig mystisk stemnning. Jeg liker godt fargene, formene og ikke minst lyset. Og så er det et litt morsomt utvalg av matvarer du har dandert sammen her PS: mot sort bakgrunn blir det enda bedre i mine øyne... Endret 6. november 2011 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
karoald Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 God neringsrik mat---litt mørkt,får ikkje heilt taket--ellers passa fint på denne dag. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Veldig mørkt, men jeg må si jeg har sansen for det - skaper en merkelig mystisk stemnning. Jeg liker godt fargene, formene og ikke minst lyset. Og så er det et litt morsomt utvalg av matvarer du har dandert sammen her PS: mot sort bakgrunn blir det enda bedre i mine øyne... Takker for kommentar Valgte først en lysere bakgrunn for å markere formatet, men forandret det etter ditt innspill - og det fungerer bra. Når det gjelder matvarene så var det ikke mye å velge fra om plastemballasje skulle unngåes, man tar hva man haver Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 God neringsrik mat---litt mørkt,får ikkje heilt taket--ellers passa fint på denne dag. Takker Karin, det er overlagt at det skal være mørkt, men når det er så på grensen så er det også mye som kan ødelegge - forskjell i skjermer og lys/reflekser i rommet kan påvirke opplevelsen og selvfølgelig forskjell i smak Lagde også noen lysere eksponeringer hvor også underlag og litt bakgrunn vises, tror nok du vil likt det bedre. Legger ved en slik i sv/hvitt: Lenke til kommentar
Ole M Hagen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Synes bilde ble veldig bra jeg. Kanskje litt mye svart omkring Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Synes bilde ble veldig bra jeg. Kanskje litt mye svart omkring Mange takk for tilbakemelingen, Ole Lenke til kommentar
40D Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 He he itno jeg ville servert, men spennende. Jeg ser ikke yttergrensene så motivet forsvinner i det store mørket. Hva med en tett kropping og en hvit ramme rundt? Artig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg