DJViking Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Prøver å konvertere noen filer til flac, men støter på noen problemer. De opprinnelige filene jeg har liggende er i ape (Monkey's Audio). Disse konverterte jeg til wav med følgende kommando: $ ffmpeg -i input.ape output.wav Deretter kjørte jeg følgende kommando: Kjører i testmodus fordi når jeg virkelig kjørte løste prosessen seg helt. $ flac -t output.wav flac 1.2.1, Copyright © 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Josh Coalson flac comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY. This is free software, and you are welcome to redistribute it under certain conditions. Type `flac' for details. output.wav: *** Got error code 0:FLAC__STREAM_DECODER_ERROR_STATUS_LOST_SYNC output.wav: *** Got error code 0:FLAC__STREAM_DECODER_ERROR_STATUS_LOST_SYNC Hvorfor fungerer ikke flac konverteringen? Endret 6. november 2011 av DJViking Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 ? ffmpeg -i input.ape -acodec flac output.flac Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 (endret) ? ffmpeg -i input.ape -acodec flac output.flac Takk, den gikk utmerket. Skulle gjerne vist hvorfor det ikke virket å konvertere fra wav med flac verktøyet. Endret 6. november 2011 av DJViking Lenke til kommentar
Fract Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Tips til senere tids konvertering, om du bruker gnome: Gnome sound converter Er en enkel liten sak som konverterer filer, verken mer eller mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå