lillegutt Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Jeg har problemer med å få avsluttet Windows 98SE riktig. Det som skjer er at når jeg ber om at Windows 98SE skal avsluttes, får jeg meldinegn "Windows avlutter" og så blir skjemen svart med en liten strek oppe i venstre hjørne som blinker, hvis jeg ikke bruker av knappen på pc`en, så starter Windows på nytt. Jeg har tidligere mottatt en fil som heter WEXTRACT.EXE, men denne hjalp ingen ting. Kan noen hjelpe meg med problemet? Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Hvis du ikke har konflikter i Enhetsbehandlingen, kan det være dette hjelper: - skriv 'msconfig' i Kjør, åpne Avansert og merk 'Deaktiver hurtig avslutning'. Kan være du har ei gammel maskin, som trenger oppdatering av bios/ harddisk kontrollere ? Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Dette er ett kjent problem som det finns fikser for i knowledge base: søk her: http://www.microsoft.com/technet Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Har sendt fila til deg lillegutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå