Inhabil Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Fy faen Dana ødelegger serien...makan til shittkidd Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 En ting jeg plutselig fant meg undrende over. Denne sorte boksen de gravde ut av veggen i Gettysburg. Fant vi noen gang ut av hva det var? Var det eksplosiver som ble brukt til å bytte ut kamerabatteriene til nyhetsteamet som skulle sprenge hjemkomsten? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Endret 17. desember 2012 av b3ta 1 Lenke til kommentar
Turners Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Bør være svært spennende. . . Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 HOT DAMN. En av de beste episodene hittils. Saul var lettet der på slutten. Men smilet var litt creepy. Han innså vel hva hun hadde gjort også. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 En flott av sesongavslutning Homeland leverte. Sterkt å se Saul stå der i hallen aleine, et fint symbol for han og hans jobb nå. Saul forsto nok at Carrie kan han ikke stole helt på nå, hennes lojalitet er delt mellom Brody og CIA. Uansett ser fram til neste sesong. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Fantastisk sesongslutt. Kunne ikke ha vært skrevet bedre. Gleder meg enormt til neste sesong, litt at en avslutning. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Saul bør vel også forstå at det (mest sannsynelig) ikke var Brody som sto bak med tanke på at den tapen ble lekket ut. Den er tross alt flere måneder gammel. Men mulig det ikke har noe å si for storyen. Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Rip estes Endret 17. desember 2012 av Inhabil 1 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Synes det er "godt" at Estes døde, aldri likt han. Verdig sesongavslutning, mye potensiale til sesong 3 nå. Men føler det fort kan gå begge veier, så krysser fingrene for en velskrevet sesong. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Ja, kortene står ganske åpne til neste sesong så blir spennende å se hva de finner på! Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Synes det er "godt" at Estes døde, aldri likt han. Verdig sesongavslutning, mye potensiale til sesong 3 nå. Men føler det fort kan gå begge veier, så krysser fingrene for en velskrevet sesong. Han var badass! Gjorde det han måtte for å beskytte USA. Saul er alt for soft til å være sjefen. 1 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Ingen andre som finner reaksjonen til Brody merkelig, like før bomben går av? -What's wrong? -Nothing -Why the sad look then? Skulle ikke forundre meg om det viser seg at han var med på dette likevel. De holder vertfall muligheten åpen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Er en mulighet for at han var med på det ja, men skulle tro han hadde planlagt en bedre flukt i så fall. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Fy faen Dana ødelegger serien...makan til shittkidd uenig Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg liker også Dana.. Synes hun er veldig flink, jeg.. En av de bedre ungdommene i en serie, etter min mening! 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg liker også Dana.. Synes hun er veldig flink, jeg.. En av de bedre ungdommene i en serie, etter min mening! Hun spiller allright. Men hvis du ser nøye etter så har hun det nøyaktig samme sutretrynet hver gang hun er lei seg, redd eller sint. Litt Michael Scofield-aktig. Synes det var en fantastisk sesongfinale, og jeg synes hele sesongen har vært glitrende. Begynner å bli ordentlig glad i både Saul og Brody nå. At Estes døde var helt herlig, for et egoistisk rasshøl. Eneste grunnen til at han ville drepe Brody og sparke Saul er fordi han ville dekke til droneoperasjonen som han selv deltok i. En karakter jeg virkelig satte pris på er Quinn. Utrolig god skuespiller, og veldig enigmatisl og mystisk fyr. Det han sa til Estes ga meg frysninger ... "I kill bad guys". Håper han blir med videre. Ellers så sier jeg meg sterkt uenig i de tidligere postene som kritiserte sesongen. Etter min mening har sesong 2 vært fascinerende helt fra starten. Homeland er ikke en actionserie. Hvis du ser på hver episode og venter at det skal "skje noe", så tror jeg du ser på feil show. Synes heller ikke sesong 2 har lignende plott som sesong 1. Sesong 1 handlet om hvorvidt brody var terrorist eller ikke. I sesong 2 oppdages dette relativt tidlig, og så handler det vel egentlig om å få stoppet Abu Nazir. 1 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg forventer ikke "24"-action i hver episode - men en viss fremgang i plottet i absolutt alle episoder bør man kunne forvente, og det var det ikke i denne sesongen, synes jeg. Er likevel fornøyd, selv om et par av episodene bare var midt på treet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg er ikke enig i at det var for lite episoder med fremgang. Tidlig i sesongen ble jo Brody hanket inn på en måte som virket at alt var over. Fremgang det. Også fremgang når Brody dreper VP`en av USA. Også fremgang når Abu Nazir blir drept. Fremgang når Rojah blir tatt. Fremgang når Quinn kom inn i bildet. Det har skjedd mer denne sesongen enn forrige, synes nå jeg. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Akkurat fått sett både sesong 1 og 2 nå på kun kort tid! Ble anbefalt serien, og jeg angrer ikke. Glimrende serie. Spenning og historie som traff meg ganske bra. Til tider irritert på Carrie, så ille at jeg nesten håpet hun skulle bli tatt av. Likevel redder hun seg inn hver gang. Hadde ikke vært det samme uten henne. Veldig spent på neste sesong. Var Brody med på det? Jeg tviler sterkt, men det er jo en teoretisk mulighet. En ting jeg lurer på. Når Saul tok den løgndetektortesten første gang, og han ble spurt om han ga knivbladet til han fangen som tok livet av seg under avhøret, så ga han jo mye utslag på testen. Har blitt så mye Homeland i det siste at jeg har glemt hvordan det gikk. Var det Brody som gav knivbladet, eller fikk vi aldri vite det? Enig med folk over at Quinn er veldig bra karakter i serien. Likte fyren mye bedre etter han ikke drepte Brody. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå