gard. Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Overrasket, og ærlig talt litt skuffet over avslutningen. Håper de neste episodene bygger på noe kreativt og at det ikke blir 24-/Prison Break-"stil" videre. Endret 22. oktober 2012 av gard. 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Nå er sesong 3 confirmed. Det må jo bety at det er noe mer der ute enn bare Brody. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Vel, de vil vel fortsatt jakte på Abu Nazir. Dem prøve vel å få ut alt info ved hjelp av Brody. Spennende hva som skjer videre. Brody blir vel en slags double agent kanskje. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Jeg lurer på hvordan forholdet mellom Brody og datteren hans blir, antar jo at hele saken blir offentlig. Syntes det er jævlig synd ;p Jeg ser egentlig på Brody som et offer. Stakkars fyr sliter. Endret 23. oktober 2012 av b3ta Lenke til kommentar
Dobica Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Syntest ikke så veldig synn på Brody. Han er jo en terrorist. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Syntest ikke så veldig synn på Brody. Han er jo en terrorist. Utrykket terrorisme er ganske debattert. På hvilken annen måte skal man angripe et land som angriper med droner på ens hjemland? Terrorisme som et utrykk kan brukes for å delegitimsere fienden. Jeg tror også serien prøver å vise nyanse i dette ved å gi en viss empati for at USA instigerte angrepet ved å drepe Abu's sønn. Når det er sagt så syntes jeg Brody er et offer på noen måter ja. Han er forvirret og har dyp hjernevasking. Han har jo kommet med flere kommentarer som viser et hat for den amerikanske regjeringen og militæret. På den andre siden så er han glad i datteren sin spesielt, og hun fortjener heller ikke det som kan komme om Brody blir offentlig hengt ut, samt forholdet mellom dem blir usikkert. Jeg syntes serien er god til å takle slike temaer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Huff, er det bare meg som sitter og heier på Brody? Over hodet ikke. Go Brody! 2 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Finfin episode i dag. Ble vel ca. den fortsettelsen jeg forventet, så blir spennende å se fremover hvordan dette samarbeidet vil fungere i praksis. Endret 29. oktober 2012 av gard. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Begynte å se på serien for noen dager siden, og må virkelig si jeg har blitt forelsket!! Synd at jeg nå må vente til mandag for å se en ny episode! Vil se mer nå... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Fin fortsettelse, og en bra episode. Blir spennende å se hva som skjer videre med damen Finn kjørte ned. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Fin fortsettelse, og en bra episode. Blir spennende å se hva som skjer videre med damen Finn kjørte ned. Har du sett episode 6 allerede? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Nei, jeg snakker om episode 5. Jeg så den ikke før i dag. Tråden følger USA-sendetid, så selv om jeg hadde sett den kunne jeg ikke ha snakket om den her i tråden. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Ah, begynte å lure. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Shit, lurer på hva som er i den safen! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Shit, lurer på hva som er i den safen! Det første jeg tenkte på var: Nuke Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Var det første jeg også tenkte på. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) I og med han laget vesten ja, så er det naturlig å tenke at kan mekke andre ting også. Det jeg stiller meg undrende til er at Abu Nasirs folk ofrer så mye "bare for ei bombe".. Endret 5. november 2012 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
gard. Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Kan vel være mye mer enn en bombe og. Dokumenter med røpende informasjon om flere medvirkende/planer elns. Grei episode for øvrig, men Dana/Finn-tullet er jeg ikke noen fan av. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Er nok mer en bare en bombe i boksen, ofrer ikke et "swat" team og angriper Cia agenter direkte for kun ei bombe. Alt drama med Finn/Dana er en smule kjedelig, men skulle ikke forunder meg om de kobler det til hovedhistorien på en eller annen måte. Ellers en god episode. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Syns det var litt lite fokus på den boksen fra forrige episode, og litt mye fokus på den damen Finn og Dana kjørte på. Generelt en god episode og er spent på hva som skjer framover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå