Teipball Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Tror grunnen til at han var trøtt var for så enkelt som at Saul skulle se Brody-filmen uten at noen andre ble involvert i historie-plottet. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Men røper Brody seg i den filmen ? hva skulle filmen brukes til mon tro. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Var vel for å fortelle sin historie om hvorfor han var en selvmordsbomber. Om hvordan USA bombet uskyldige, men utad sa at det bare var terrorister som ble truffet osv. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Helt grei episode. Følte den bygget mye opp til at det skjer en del ting i neste episode. Her er en del fine tanker om episoden, skrevet av Asbjørn Slettemark (han skriver en etter hver episode). http://op-5.no/hva-skjedde-egentlig-i-s02e03-av-homeland/#more-2194 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Jeg elsket slutten på siste episode! Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hva tror dere om Saul, er han på feil side? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Hva tror dere om Saul, er han på feil side? Hvorfor tror du det ? Antar du mener han er terrorist. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Ja,løgndetektortesten strøk han vel på. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Han strøk på testen en gang fordi han var for stressa til å ta den. Han tok den senere uten feil, så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Morsom liten detalj. Saul sa han kom rett til Carrie fra flyplassen, fin tilfeldighet at hun akkurat flytta litt senere på dagen. Nydelig slutt på episoden, føler med Carrie. Lit"anonym" episode ellers, men abselutt fin. Forøvrig utrolig glad for at det ikke var en twist på slutten som Slettemark ønsket/forventet. Dette er ikke 24. Endret 18. oktober 2012 av Teipball Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Er det ikke litt rart at han blir kalt Brody av kona si? Kjæresten min og jeg er hvertfall på fornavn. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Har jeg tenkt på også. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Blir bare mer og mer spenenes for hver episode som går. Slutten på dagens episode var jo bare helt vill. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Ja, digg at Carrie gjør ting på sin egen måte. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Overraskende hvor fort fram det går her. Hadde forventet at det i alle fall ville tatt en sesong før Brody ble tatt. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Ja, tenker at siden de går så fort fram så klarer han på en eller annen måte å igjen "viske" vekk anklagene. Klarer sikkert å legge skylden på at Carrie har kliket igjen eller noe slikt. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Kan ikke skjønne at han skal klare det. Nå har jo tross alt CIA satt igang en etterforskning på bakgrunn av hva Saul fant, så det er i så fall han som må ta skylda. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Likte ikke denne vrien. Hadde håpet på at de skulle få mer på Brody, eller noe i det hele tatt før han ble tatt. Dersom de ikke får Brody til å snakke så har dem ikke akkurat mange ledetråder. Var litt morsom å se igjen den hotellbaren. Var innom der på fylla i sommer Endret 22. oktober 2012 av Lakrisbåt 1 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Huff, er det bare meg som sitter og heier på Brody? Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Kanskje det Vanelig med slike type seier så ville jeg ha heier på karakteren Broady er, men denne serien får meg til å ville at han skal bli tatt. Noe helt spesielt, tror det er det som for meg gjør seien så sinsykt bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå