The Redmen Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Enig. Sliter med å forstå hvordan det som skjer rundt Dana kan flettes så mye mer inn i hovedhandlingen... Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Enig. Sliter med å forstå hvordan det som skjer rundt Dana kan flettes så mye mer inn i hovedhandlingen... Moren ber Carrie om hjelp for å finne Dana. Oh no... Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Ja, jeg har jo sett det. Men om det er der det stopper liksom? Bygger ikke opp dette uten grunn... Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Har det virkelig skjedd? Jeg har ikke sett siste episode. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Latterlig at Carrie risikerer hele oppdraget, som var så sykt komplisert, for å hjelpe en tenåringsjente på rømmen. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Noen her som kan forklare hva slags konsekvenser det har at Javadi drepte Susan Roberts og ex-hustruen sin i det huset? Forstod det slik at dette var personer Saul for mange år siden hjalp å flykte inn til US, som en hevn på noe Javadi hadde gjort tidligere. Så det Javadi oppnå nå ved å drepe disse igjen, var en form for hevn av en hevn? Eller har denne handlingen som Javadi nå gjorde, gjort slik at han ikke er like nyttig som en "asset" lenger? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Var nok mest for å ta igjen på Saul. Synes det er litt morsomt med graviditeten til Morena Baccarin i denne sesongen. De skrøt av hvor godt de har klart å skjule det, men jeg synes det er veldig synlig, særlig når en episode inneholder scener som er skutt med lengre mellomrom. Plutselig er hun mye fyldigere enn vanlig, for så å være tilbake til "normalen" like etterpå. Endret 11. november 2013 av Isbilen Lenke til kommentar
gard. Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Gud så godt det var med en episode uten Dana og gjengen. En av de beste episodene i sesongen så langt. Begynner å liker hvordan spenningsforholdene CIA seg i mellom og Lockhart har utviklet seg! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Ja flott episode. Likte scenen hvor Saul stengte Lockhart innpå det rommet Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Utrolig hvor mye bedre episodene blir uten familien Brody innblandet. Gud så lei jeg er av sutretrynet til Dana, grininga til Jessica og han broren som tydeligvis har fått en rolle uten noen replikker. Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Ja, virker ikke som broren bryr seg nevneverdig om at faren liksom har drept 200 mennesker. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg har alltid irritert meg over Dana-haterne, men jeg må innrømme at den siste episoden nok var den beste så langt i sesongen, og at mye av grunnen var at vi bare fulgte en historie. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Enkelte ganger forestiller jeg meg hun som spiller Dana som Grumpy Cat. Merker at jeg likte ukas episode, samtidig er mer eller mindre lei denne serien nå. Det virker som de kommer til å bare forsette å lage humper og dumper i veien som kommer, fremfor å ha noe klart fra dag 1 hvordan ting skal ende. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Ja, slutten på denne episoden la jo opp til en spennende neste episode igjen, begynner å ta seg opp nå, liker det at de fokuserer mer på hele CIA opplegget nå, og kan ikke si jeg savner Dana noe spesielt akkurat Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Kult når saul og brody endelig møttes, dem har vell ikke møtt hverandre i løpet av de 2 forrige sesongene? gleder meg til sesong 4 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Vel da ble det jo et lite gjensyn med Dana Men var jo ikke store greiene. Kjenner jeg sitter å ser på spent nå, de siste episodene er for min del noen av de beste fra hele serien så langt, håper det fortsetter slik. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Så lite liv det var her da! Jeg ble hengende litt etter, jeg ble ikke revet helt med de første episodene. Nå har jeg sett alle som har kommet, en episode hver dag de siste dagene. Fantastisk hvor spennende de klarer å lage det! Jeg er glad jeg sparte opp episodene, har vært deilig å slippe å vente en uke på fortsettelsen. Jeg ble utrolig skuffet da Brody tilsynelatende "overga" seg til islamistene, det så ut til å være en endelig avslutning på seriens evige spørsmål om Brody skulle bli en ond terrorist og forræder, eller en anti-helt som ofrer seg for USA. Jeg ble til og med urolig for at han skulle bli drept, Brody kan jo knapt ses på som en hovedperson lengre, så mange episoder han ikke var med i denne sesongen. De gjør det ganske usannsynlig i blant, som at han skulle få med seg et relativt stort våpen i møte med en mann som skulle være ekstremt forsiktig med sikkerheten sin. Og at mannen som ble drept ikke var mer urolig da han fikk vite at Brody skulle drepe han, ikke engang tilkalte vaktene sine, tja... men det som TV-underholdning fungerer det veldig bra, i hvertfall for meg. Jeg er veldig spent på hvordan de skal få Brody ut derfra, her må manusforfatterne ha vært ganske kreative. Digger forøvrig når Brodie blir Jason Bourne, så sykt god til å komme seg ut av umulige situasjoner. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Meh.. Kjip avslutning, men måtte nesten komme.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Fy faen... Denne sesongen har vært heeeeeeeeelt saiko. Måtte gå som det gjorde, men det var skikkelig kjipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå