Jotun Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Likte sesongstarten veldig godt. Det bygges opp til mange vinklinger. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Beste egentlig med sesongstarten Saul + Adal med Quinn. F. Murray Abraham er en solid skuespiller. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Vel var litt av en twist vi fikk servert her, jeg hadde null anelse Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Twister og triks som bare fucker opp serien enda mer. Flott arbeid! Endret 21. oktober 2013 av Maury Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Den var jeg ikke forberedt på.. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Den så jeg ikke komme, nei.. Til nå syntes jeg sesongen har vært lovende, men kanskje litt treg, men den giret opp et hakk mot slutten av denne episoden, ja.. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hmm, kan noen forklare hva som skjedde der på slutten? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2013 Et billig triks. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hvor lenge hadde Saul og Carrie samarbeidet om den planen? Jeg fikk inntrykk av at de hadde planlagt dette for lenge siden, men alt raseriet mot Saul de første episodene kan vel ikke kun vært skuespill? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Yeah, tror ikke det er verdt å bruke energi på. Måten de førte seerne bak lyset på var helt mongo, satser på at senere info kan gjøre det plotet litt mindre retarded. Med den informasjonen vi sitter med nå vil jeg bare filleriste manusforfatterne. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Produsent Alex Gansa (nå også elendig tryllekunstner) har avslørt når planen starta: Etter bombingen i sesong 2, som får det hele til å virke enda mer tilbakestående... http://insidetv.ew.com/2013/10/21/homeland-season-3-interview/ Endret 26. oktober 2013 av Maury Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Ettersom det kun var Saul og Carrie som var med på det, så syns jeg likevel ikke at det var et sleipt triks av forfatterne. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 I prinsippet kan det være en god plottwist, men da må det henge på alt som har skjedd tidligere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Er jo fremdeles en viss sjanse for at vi får en akseptabel forklaring....... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Slik serien har vært det siste året, ganske tvilsomt. Kanskje i et alternativt univers ville jeg trodd det var mulig, men ikke dette. Med dette får det til å virke som at Homeland spiller et spill med seerne. Det er mye mer HAHA VI LURTE DERE, teitinger, enn en god twist ala hva Christopher McQuarrie gjorde med The Unsusuals Suspects. Hva Brody gjorde under sesong 1 med katt og mus-leken med Carrie var et spørsmål heller om Carrie hadde rett, feil eller begge deler. Den tiden er forbi på serien for lenge siden. Vi vet hvem både Carrie og Saul er. Vi vet om deres forhold som bygges opp og utforskes av serien som serier burde. Det du ikke gjør er å putte inn ting som enkelt sett ikke gir meningen.Siden Ganza sier at det som står i spoiler ovenfor så henger det ikke med hvorfor Carrie har vært slik hun har vært 98% av de 4 episodene denne sesongen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Jeg synes egentlig intervjuet forklarte oppførselen hennes greit. Han sier også at man kan se de første episodene på nytt med den nye informasjonen, og at det likevel skal være troverdig. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Det er lett å falle fra denne serien, jeg må begynne på nytt tror jeg for det er så mange tvister Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Jeg synes egentlig intervjuet forklarte oppførselen hennes greit. Han sier også at man kan se de første episodene på nytt med den nye informasjonen, og at det likevel skal være troverdig. Om du synes det så skal du få lov til det, men jeg er ikke enig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Er skeptisk selv, men lar tvilen komme serien til gode enda. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jeg personlig ser ikke hva som var så galt med tvisten? Følte meg ikke lurt eller noe slikt i det hele tatt, tenkte vel egentlig bare "tøft", "godt å se at de fortsatt jobber sammen". Eneste jeg ikke helt liker så langt er hele opplegget med Dana, føler det blir en smule kjedelig i forhold til alt annet some foregår for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå