Gå til innhold

Homeland - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Slik serien har vært det siste året, ganske tvilsomt. Kanskje i et alternativt univers ville jeg trodd det var mulig, men ikke dette.

Med dette får det til å virke som at Homeland spiller et spill med seerne. Det er mye mer HAHA VI LURTE DERE, teitinger, enn en god twist ala hva Christopher McQuarrie gjorde med The Unsusuals Suspects.

Hva Brody gjorde under sesong 1 med katt og mus-leken med Carrie var et spørsmål heller om Carrie hadde rett, feil eller begge deler. Den tiden er forbi på serien for lenge siden. Vi vet hvem både Carrie og Saul er. Vi vet om deres forhold som bygges opp og utforskes av serien som serier burde. Det du ikke gjør er å putte inn ting som enkelt sett ikke gir meningen.

Siden Ganza sier at det som står i spoiler ovenfor så henger det ikke med hvorfor Carrie har vært slik hun har vært 98% av de 4 episodene denne sesongen.

Lenke til kommentar

Jeg personlig ser ikke hva som var så galt med tvisten? Følte meg ikke lurt eller noe slikt i det hele tatt, tenkte vel egentlig bare "tøft", "godt å se at de fortsatt jobber sammen". Eneste jeg ikke helt liker så langt er hele opplegget med Dana, føler det blir en smule kjedelig i forhold til alt annet some foregår for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...