Filmvenn Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Første episode av sesong 3 har premiere 30 september på TV 2 Zebra kl. 22.30 (dagen etter premieren i USA) Sendes også på TV 2 samme kveld kl. 23.30. 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Irriterende at Homeland har så sen premieredato synes jeg, sammenlignet med andre serier. Nå har de til og med begynt å ha reklamer i slutten av episodene av Dexter også, for å gjøre ventetiden ennå verre. (Og hvorfor ha dette over en måned før serien begynner? ) Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Wow! Det er sjelden vare. Takk for info! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Irriterende at Homeland har så sen premieredato synes jeg, sammenlignet med andre serier. Nå har de til og med begynt å ha reklamer i slutten av episodene av Dexter også, for å gjøre ventetiden ennå verre. (Og hvorfor ha dette over en måned før serien begynner? ) Med så mye bra nytt som har kommet i år så synes jeg det er bra at vi ikke har alt på en gang. Det er mer enn nok nytt som har kommet i år som har vært bra. Og Homeland har alltid kommet i september. Bedre at det vies ut, enn at alt kommer samtidig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Første episode av sesong 3 har premiere 30 september på TV 2 Zebra kl. 22.30 (dagen etter premieren i USA) Sendes også på TV 2 samme kveld kl. 23.30. Nice! Men de har vel ikke en HD kanal (Zebra altså) for å vise denne episoden? Er ikke ideelt se noe i SD nå for tiden. Hvor finner du ut av sånne ting forresten? Får aldri med meg sånt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Jo, du får sett Homeland i HD på TV2. Men ikke før 23:30 samme kveld som jeg skrev. Jeg får vite slikt fordi det er litt av "jobben" min til å vite slikt, så jeg får info fra kanaler og andre kilder. Lenke til kommentar
Colonoscopyright Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 De gjør med homeland det de burde gjøre med alle utenlandske tv serier, vise dem i norge samtidlig som i usa, ikke vente måneder på å vise Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Gjett hvem som ser på første episode (HD 720p as well) av Homeland sesong 3 nå.... HELL YEAH! Endret 2. september 2013 av tc47 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Du ser episoden uten VFX, så noe blir rimelig teit å se på. Men den er dugbar anyways. EDIT: Haha. Er en fyr i utgaven som har voiceover på ting, som oftest oppå noe skuespillerne sier. Endret 2. september 2013 av Maury Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Ja haha. Men funket. Digg med litt homeland igjen. Men poster ingenting her siden vi følger USA-sendetid og da blir det spoilers. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Har en ikke-ferdig versjon av første episode av neste sesong blitt lekket? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Ferdig, med unntak av noe små setninger i dialogen og VFX (som forklart ovenfor). Eksempelvis så sier en voice-over ordet "anlyserne" i en setning fra Saul. Endret 2. september 2013 av Maury Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Var en veldig god og lovende start til sesongen btw. Engasjerende episod og carrie er fantastisk som alltid. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Men ja... er rimelig stress å vente til neste episode nå... 26 3-02 06/Oct/13 Uh... Oo... Aw... Kanskje litt dumt at jeg fant den første og så den. Uff. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Dette var ingen dum start nei, holder absolutt standarden oppe, blir spennende å se hva som skjer fremover. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Skal se første episode av s3 nå. Gleder meg. Endret 30. september 2013 av tlwrtpmc Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Så denne episoden flere uker siden dessverre. Det var en tabbe, har ventet på episode 2 i en måned og må vente en uke til nå. Uff. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Så denne episoden flere uker siden dessverre. Det var en tabbe, har ventet på episode 2 i en måned og må vente en uke til nå. Uff. Urutinert. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 FIn start på sesongen! Gleder meg til fortsettelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå