Uncle Scrooge Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Tror det er Saul som er muldvarpen jeg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg tror du tar meget feil jeg. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Får håpe du tar rett, liker karakteren godt. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Meget likanes type. Patinkin var hele sjelen til Criminal Minds. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Patinkin er sjelen til det meste han rører - får håpe han er mer tålmodig med denne serien enn Chicago Hope og Criminal Minds. Han har siden Inigo Montoya-rollen hatt en egen evne til å stjele showet selv når han ikke er ment å være hovedpersonen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Hello, My name is Inigo Montonya.. You killed y Father, Prepare to DIE. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Faktisk ikke sett den filmen! Herlig klipp. Gleder med til Homeland er på skjermene igjen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Den filmer er et MUST. Et av tidenes beste filmsitat. Helsprø film, ulikt det meste annet der ute. 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Akkurat ferdig med sesong 2! Måtte se sesong 1 etter at den omtrent gjorde reint bord ved fjorårets prisutdelinger. Med et sånt type tema så er det grenser for hvor langt man kan strekke det ut så jeg var litt skeptisk. Sesong 1 forsvant fort og sesong to gikk også gjennom i like høyt tempo. Veldig fornøyd. Det jeg nå lurer på er hvordan sesong 3 kommer til å bli? Er litt redd for at vi kommer til å få en repetisjon av Prison Break nå som "hovedplottet" (les: Abu Nazir og Brodys hemmelighet) er mer eller mindre runda av. Kan fort bli mye fokus på at han gjemmer seg for den ene og den andre og da mener jeg at dem beveger seg bort fra hovedkonseptet. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Heilt grei serie dette, men eg spolar glatt over ALLE scener som involverer kona/familien. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Jepp. Da kan jeg vell melde meg inn i tråden her igjen. Jeg ser programmet i norsk sendetid, så måtte holde meg unna under sesong2! Har ikke lest så mye her inne, men selv er jeg veldig spent på sesong3 med tanke på slutten av ses2. Er ganske så blank på hva/hvem som har gjort hva osv. Hadde forøvrig fremføring om Homeland i norsken her om dagen! Sånn går det når vi kan velge nesten hva vi vill! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Jepp. Da kan jeg vell melde meg inn i tråden her igjen. Jeg ser programmet i norsk sendetid, så måtte holde meg unna under sesong2! Har ikke lest så mye her inne, men selv er jeg veldig spent på sesong3 med tanke på slutten av ses2. Er ganske så blank på hva/hvem som har gjort hva osv. Hadde forøvrig fremføring om Homeland i norsken her om dagen! Sånn går det når vi kan velge nesten hva vi vill! I norsken faktisk ...? Haha. Saklig. 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Skjønte ikke helt hva du mente der, og hva du evt. ikke forstod? Det er jo ganske saklig med tanke på at dette er Homeland tråden, og jeg snakket om Homeland. Ville bare nevne det. Norsken, i form av faget norsk på en norsk skole i Norge ja... Men, greit. Skal aldri nevne noe slik igjen inne her på dette nettstedet! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Skjønte ikke helt hva du mente der, og hva du evt. ikke forstod? Det er jo ganske saklig med tanke på at dette er Homeland tråden, og jeg snakket om Homeland. Ville bare nevne det. Norsken, i form av faget norsk på en norsk skole i Norge ja... Men, greit. Skal aldri nevne noe slik igjen inne her på dette nettstedet! Slapp av Mente bare at det var morsomt at du fikk lov til å ha fremføring om Homeland, ettersom det for det første er en TV-serie, og for det andre er en amerikansk serie som ikke har noen verdens ting med hverken det norske språk eller vår nasjon å gjøre. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Tipper det var mer for selve presentasjonens del, og ikke innholdet. Og da er vel Homeland et mye bedre valg enn mye annet Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Hehe. Første fremføring på VG1, går Studiespes. Så lærern ville at vi skulle få vist hva vi kunne, så vi fikk velge helt selv hva vi skulle ha. Og da ble det som du sier over, pga. prestasjon, kunne jo alt utenat om Homeland. 3 inkludert meg, i klassen holdt foredrag om en TV-Serie og én person om film, så det var et populært tema(veldig off-topic). Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 http://www.youtube.com/watch?v=iXOUIsu-E0Q&feature=youtu.be 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Uoriginal bruk av låt i traileren, ellers tommel opp. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Morgan Saylor (Dana) var over 18 år under innspilling. Da er det bare å håpe på å få se pupper 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå