spamex Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hei Jeg hadde SSD som ble ødelagt og nå som jeg har satt inn en gammlere harddisk så hakker BF3 veldig mye. Har crysis 2 på samme harddisk men det har ikke hakka. Jeg vet at jeg kan kjøre spillet i ultra med ca. 90FPS fordi det kunne jeg før. Har noen noen tips? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 er allt annet likt? drivere osv? Lenke til kommentar
spamex Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Ja, driverne er like. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 rpm er lavere på den gamle disken enn på ssd'en? Bare tipper, om det har noe å si i det hele tatt. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Ja, SSDen var på6gb/s og den gamle er på 3bg/s. Men det er ikke på den gamle harddisken jeg har instalert BF3 på, det er en på 7200RPM. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Etter loading er ferdi så skal det ikke ha noe å si på ytelsen hvilken harddrive du har. Sikker på at crossfire er aktivert på det nye oppsettet? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Harddisk skal ha lite å si ja, selv spiller jeg bf3 fra en green harddisk, uten problemer Lenke til kommentar
spamex Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Jeg har crossfire enabled. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Tipper det har noe med drivere å gjøre. Ville tatt en reinstall av Windows og drivere. Endret 6. november 2011 av Straffa Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 hva med å prøve å deaktivere CF? Lenke til kommentar
spamex Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Tipper det har noe med drivere å gjøre. Ville tatt en reinstall av Windows og drivere. Orker ikke å reinstallere windows, da venter jeg i stede med å game til jeg får en ny SSD. hva med å prøve å deaktivere CF? Skal prøve det. Prøvde og da hakka det enda mere. Endret 6. november 2011 av VenaTio Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Orker ikke å reinstallere windows, da venter jeg i stede med å game til jeg får en ny SSD. Veldig rart om SSD er grunnen til at BF3 hakker hos deg. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Det er nok driverne men gidder ikke å reinstallere windows og drivere, da venter jeg på SSD og installere det da. Lenke til kommentar
Frode Løtvedt Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Det er nok driverne men gidder ikke å reinstallere windows og drivere, da venter jeg på SSD og installere det da. Har ingenting med windows å gjøre (eller SSD)... Det er driveren til AMD som gjør at crossfire ikke funker skikkerlig. Oppgrader til den nye driveren så er alt ok igjen.. http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/downloads.aspx Endret 8. november 2011 av Frode Løtvedt Lenke til kommentar
spamex Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Jeg tenkte å installere den nyeste driveren på SSDen når jeg får den, siden den jeg har nå er en gammel en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå