Verbal Hologram Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Japp, vi er en gjeng på 8-12 stk som tenker at vi skal til et heftig party sted sommeren. Skriver allerede nå ettersom at vi trenger et cirka budsjett. Som sagt guttetur, med andre ord ønsker vi heftige fester, jenter og billig drikke. Hvilke steder kan væe aktuelle, som ikke koster skjorta av en, med store fester. Og hva burde vi regne med som budsjett for 2 uker. Takker for alle svar. Endret 6. november 2011 av Verbal Hologram Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg ville anbefalt Las Vegas. Er du heldig så kan du få flyreise til ikke mye mer enn en normal sydentur. I tillegg er overnatting billig hvis du velger å bo rett på utsiden av "the strip". Du trenger heller ingen leiebil for å komme deg rundt, siden alt ligger i et rimelig kompakt sentrum. Plenty av steder å feste, da klubbene er for det meste åpne for alle. Fordeler: Billig å drikke, massevis av jenter, massevis med heftige fester/utesteder og events hvis du drar på riktig tid og ikke minst trygt når du oppholder deg på hotellet/hotellene sin eiendom. Ulempe: Et par tusenlapper ekstra per pers pga noe dyrere reise enn å hive seg på en billigflight til Tyrkia. Angående priser så er det såpass varierende i forhold til sesongene. Du skriver heller ikke om du planlegger å dra før/etter fellesferien, så da er det best å bare søke opp hoteller og flyreiser selv. Lommepenger er jo også rimelig individuelt. Du kan spise ekstremt billig i Vegas hvis du velger å hive deg på en buffet, men du kan også sitte på noen av de beste restaurantene i landet. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Hmm, tusen takk Las Vegas høres ut som en kanon ide, men tror ikke jeg vil at første reisen min dit skal bli begrenset av student budsjettet. Blir liksom litt tomt å dra dit uten å gamble en del. Men når det kommer til tiden, tenkte vi slutten av juni/juli/starten av august. Så noen andre tips til land hadde vært kanon Endret 6. november 2011 av Verbal Hologram Lenke til kommentar
Nickkk Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hva med Amsterdam? dog det er ikke "syden" da, men du kan leie noen svære heftige leiligheter der med 6-7 soverom som blir sykt billig når du deler utgiftene ut på alle som bor der. Hvis ikke har du mainstream som Benidorm i Spania, det er vell en typisk gutte-tur destinasjon på sommertider med folk fra hele verden som reiser dit for å feste og slikke sol. Personlig ville jeg anbefalt noe som Filippinene, du betaler kanskje mye for flybilletten, men det er latterlig billig og bo der og til syvende og sist så blir en "main-stream" syden destinasjon dyrere. 1 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Hvordan er Rhodos? Er det billig og bra med fester der? Lenke til kommentar
Nickkk Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Rhodos er mainstream, det er dyrt, men er nok bra om du liker å feste med skandinavere 1 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Hmm, takk for svar. Finnes det noe som Rhodos bare i billigere versjon? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) At ikke dere tenker litt på utsiden av boksen.. Finn på noe litt mer unikt enn bare "syden". Hva med å hive seg på et fly til Tel Aviv feks? En helt utrolig flott by. Du kan feste deg glatt i hjel, og alt er veldig billig. Nå skal jeg forsåvidt ikke lure til meg ferieerfaringer jeg ikke har, men snakker på vegne av en nær venn av meg som har vært der nede noen ganger via jobben. Han lovpriser stedet, og vil dra tilbake på ferier så ofte som mulig. Sikkert mulig å skaffe noen billige billetter ned dit hvis du leter litt. Tar gledelig på meg ansvaret for å fiske etter mer detaljer om byen skulle det være ønskelig. Tror dere kunne fått det bra der på guttetur. Har selv vurdert å slenge på meg på en tur ned dit med kompisen min og noen flere i vennegjengen når det åpner seg opp en mulighet. Endret 9. november 2011 av DavidH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå