MasterC Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hvordan får jeg sett en blu-ray film på pcen? Jeg har CyberLink PowerDVD 11 og trodde det skulle bare være å putte filmen inn, men det kommer opp feilmeldinger. Har nå prøvd med 4 forskjellige blu-ray filmer. DVD går fint an å spille. Det står: This content is only allowed on a digital output. Ensure your display device uses a DVI, HDMI or DisplayPort connectors. -(Code = 0121). Hvorfor kommer det opp og hvordan løser jeg det? Må man ha ekstra kabler for å se? Jeg husker ikke hva kabelen heter som jeg har, men jeg har en som jeg kan plugge i der jeg plugger inn pc-skjermen for så å koble den til tv og jeg får opp samme melding. Jeg har Blu ray spiller for pc-en. Finnes det noen andre media avspillere som kan spille av blu ray uten feilmeldinger og sånt? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Du må bruke en digital utgang som DVI, HDMI eller DisplayPort-tilkobling for at BlueRay skal virke. Hvis du bruker en analog port som VGA eller S-Video så vil ikke avspillingen virke. Lenke til kommentar
MasterC Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Vil det si at jeg må plugge det i en spesiell utgang og ikke der jeg plugger inn skjermen? Det er enten hdmi eller dvi kabel jeg har (antar det det dvi) som jeg kobler pc-en til skjermen med. Ser at videkortet mitt som er Evga GTX 580 har en mini hdmi utgang også, da er det der jeg skal plugge inn og så inn i tv-en? Utgangen er uheldigvis for liten til den kabelen jeg har. Forresten, noen som vet om denne vil virke på mitt skjermkort? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=349975 Ut i fra størrelsen så ser det ut som den vil passe, men veldig usikker. Trodde intil nå at hdmi var hdmi og ikke at det var flere typer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå