Anskar Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Fortsatt? hahaha, flott at du tror det er sånn det fungerer Jeg har vært både 14 og 18, men sjøl om det er en stund siden, så husker jeg ... Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Fortsatt? hahaha, flott at du tror det er sånn det fungerer Jeg har vært både 14 og 18, men sjøl om det er en stund siden, så husker jeg ... Jajaja, skjønner jo det, er ikke det alltid naturlig og ville se vaginaer? Endret 9. november 2011 av Yoshii Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jajaja, skjønner jo det, er ikke det alltid naturlig og ville se vaginaer? Jo. Men ikke å kikke gjennom nøkkelhull. Det behovet avtar etter hvert. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Jeg ville sagt, det er ikke din feil at du gjør meg kåt og glad! Du bare er sånn! EDIT: Visst hun ikke likte det, ville jeg rettet på kommentaren og sagt, jo kanskje det er litt din feil for det! Endret 9. november 2011 av Chi Spurger Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg tenker hver dag at jentene sitter rett oppå vaginaen sin ,for det gjør de jo. så lurer jeg på om de er typen til å barbere seg eller om de lar håret gro. Jeg liker å vurdere kroppstype og utseendet på kvinnfolket opp mot dette. Starter alltid med å se på legger,lår og rumpen på jenta, så sjekker jeg om den passer sammen med trynet og resten av kroppen. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jajaja, skjønner jo det, er ikke det alltid naturlig og ville se vaginaer? Jo. Men ikke å kikke gjennom nøkkelhull. Det behovet avtar etter hvert. Ikke si det, er jenta deilig nok så blir man nok frista 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Så lenge jenta er fin nok sjekker man ut. Det gjelder alle menn. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg