AnonymDiskusjon Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Bare av nysgjerrighet: Du blir tatt på fersken i å se på vaginaen til en dame; Hva gjør du? Postet av anonym: deb2c9a88d9599001d518ea036189ee0 5 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg fersket en fjortenåring i å kikke gjennom nøkkelhullet da søstra mi holdt på å dusje (mange år siden), jeg sa til ham at det måtte han ikke være flau for, da slik er helt naturlig i den alderen. 3 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det er da helt naturlig, bare stå for det du har gjort! Men om du alikevell ikke tørr, si at du trodde jenta hadde sølt noe på buksa si. 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Vaginaer er ofte dekket til, noe som gjør de, ikke bare vanskelig, men også kjedelig å se på. Om en dame derimot kler av seg, eller har valgt å vise den frem på annet vis *host* cameltoe *host* må hun nesten regne med at et blikk eller to faller mot hennes vagina. 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Later som om jeg zona ut og stirret ut i lufta i stedet for vaginaen. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det er da helt naturlig, bare stå for det du har gjort! oh, you naugthy thing! 1 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) oh, you naugthy thing! Endret 6. november 2011 av Randomizer Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 vorfor skulle man stirre der da? ingenting å se og det er jo 100% likt alle steder og (ettersom det ikke er noen bulker ut eller lignende av noe som helst type) Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 vorfor skulle man stirre der da? ingenting å se og det er jo 100% likt alle steder og (ettersom det ikke er noen bulker ut eller lignende av noe som helst type) Dette er bare en tulletråd, det må du da skjønne, en copycat av "puppestirretråden" 1 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 forstod det, men trodde muligens spørsmålet var små-seriøst likevel og denne fasinasjonen med å stirre på vagina-området var noe jeg hadde gått glipp av Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Bare av nysgjerrighet: Du blir tatt på fersken i å se på vaginaen til en dame; Hva gjør du? Postet av anonym: deb2c9a88d9599001d518ea036189ee0 Jeg beklager, men jeg ble så betatt av den flotte buksen din. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 forstod det, men trodde muligens spørsmålet var små-seriøst likevel og denne fasinasjonen med å stirre på vagina-området var noe jeg hadde gått glipp av Jojo, det kan komme mye fornuft ut av å diskutere tulletråder faktisk, der er riktig det. Det blir litt på samme måten som at det er mye alvor i god skjemt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Lurer svært på hvordan noen kan klare å se en vagina mens det er klær på kroppen Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg fersket en fjortenåring i å kikke gjennom nøkkelhullet da søstra mi holdt på å dusje (mange år siden), jeg sa til ham at det måtte han ikke være flau for, da slik er helt naturlig i den alderen. Det er naturlig i min alder og Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg fersket en fjortenåring i å kikke gjennom nøkkelhullet da søstra mi holdt på å dusje (mange år siden), jeg sa til ham at det måtte han ikke være flau for, da slik er helt naturlig i den alderen. Det er naturlig i min alder og Hehe. Og hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 18år Det henger nok fortsatt i, tror det. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Fortsatt? hahaha, flott at du tror det er sånn det fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg