iacob Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Denne får man for drøyt 10000 på dell.no. Er ikke dette det beste kjøpet i denne prisklassen om dagen. Særlig med tanke på støy, driftsikkerhet osv. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Sitter selv og ser på Dell 500m for en kompis. Har en slik maskin selv, og er meget fornøyd. Om jeg skulle bestilt idag, ville jeg tatt med: 14.1" TFT SXGA+ (1400x1050) (+558 kr) og en større hd. Da blir maskinen noen kroner dyrer enn 10k, men det er verdt det... Stillegående og fin maskin ellers. Tror hun blir fornøyd! Penger til ekstra batteri til media bayen, så kjøp det:) Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 jeg har bestilt meg en dell 500m bestilte samtidig oppgradering til sxga skjerm, 1.4ghz cpu og 40gig hd, betalte 9595 kr var når dell kjørte 10% kampanjen sin though. så brukte jeg 500spenn og kjøpte 256 ram til. etter å ha lest hva folk har skrevet om denne maskinen tror jeg at jeg vil passe utmerket for mitt bruk. inet, skriving, musikk, se film og spille cs og war 3 venter å få den levert på døra nå om 2-3 dager, kan nesten ikke vente Lenke til kommentar
iacob Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 har sett at denne selges i omtrent samme prisklasse. Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
goggen Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Husk at grafikkortet ikke er all verdens da, kan nok ikke spille hva som helst av spill på denne.. red/ sorry, blingsa litt på feil person her. Er vel ikke mora di som skal spille cs og wc3 nei :-D Lenke til kommentar
xstian Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Husk at grafikkortet ikke er all verdens da, kan nok ikke spille hva som helst av spill på denne.. Tror kanskje det ikke er det avgjørende punktet, ref topic... Lenke til kommentar
iacob Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Nei mora mi skal nok ikke spille stor annet en kabal.... Men det jeg lurte på var hva som var forskjellene på en d500 og 500m? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå