emwa Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Vet det har vært en del snakk om dette angående å ta gym som privatist. Som nevnt går det ikke an å melde seg av fag, og må derfor ha legeerklæring dersom man skal slippe gym. Jeg begynte på ny skole i år, og jeg mistrives veldig mye. Har fra tidligere slitt mye med depresjoner og sosiale relasjoner. Har litt problemer med å fungere med andre da jeg er veldig sjenert, og ekstrem dårlig selvtilitt. jeg gruer meg til gymtimene hver uke.Jeg tenker ganske mye på det, og får en helt ekstrem vond følelse i magen.Dette sliter ganske på meg. I tillegg føler jeg et press fra klassen der alle nærmest er topptrente. Jeg har ingen fysiske skader som kan gi meg fritak fra faget, og lurer derfor på om noen vet om man kan søke på grunnlag av psykiske problemer? Jeg vet om noen som har fått til dette, deriblant en venn av meg. Men vet ikke hvor strenge legene er på dette.. Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Kan du ikke begynne å trene og bli bedre enn de? Vet at det kan være veldig hardt i begynnelsen, men et sted må man begynne. Dette hjelper dessuten på selvtilliten din. Lenke til kommentar
emwa Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 helit umogeleg for en sjenert person er det vanskelig å vise seg frem/ forandre seg fordi man konstant tenker på hva alle andre synes om en. Derfor snakker nesten aldri sjenerte personer btw Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Start på kampsport, MMA feks. Kan love deg at du får mye bedre selvtillit og at du føler deg som sjeff og tørr å gjøre mye mer. Endret 7. november 2011 av loliap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå