Aero1 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hei, Noen som har noe spess å anbefalle til eksamen? Hva bør man legge mest vekt på (pugge) i det faget, CSR og de 3 ind. revolusjoner? Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg tror vi får utdelt et sammendrag av pensum ved en av de siste forelesningene, og det skal være ganske greit når det kommer til lesing til eksamen. I alle fall det jeg har hørt av folk som har hatt Bedriften tidligere. 1 Lenke til kommentar
Aero1 Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Har dere fått det? Jeg har misset oppsummeringen. Har allrede lest gjennom alt, men kan være greit å konsentrere seg på noe ekstra mye en gang til :-) Kul fag egentlig... Takker for svar Lenke til kommentar
Fiffi Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg har fått en E i bedriften og er sykt overrasket og uenig! Hvorfor ikke en C ? Jeg vil klage på karakteren, men problemet er at på BIs vilkår kan man klage fra etter en uke etter at karakteren blir vist på banner. Men jeg har jo sett den i dag ! og den ble vist på banner den 22 des ... Jeg vil jo klage likevel. Så synd iom at Tor (lærer) har hatt ''sisteord'' og vært med på å lese den også,- og så får jeg den karakteren... det bare går ikke . flere her som er misfornøyde med karakteren sin? Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Fikk en D. Meget uenig der. Skal klage, tror det er 3 uker som er klagefristen Lenke til kommentar
Fiffi Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Dette faget er jo bare et filosofifag,- det er opptil hver enkelt å skrive en slik besvarelse på den oppgaven vi fikk i år. Jeg fatter ikke hvordan det er mulig å få en E. Det går bare ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå