ethomassen Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Komler til middag Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Bilde/tekst.5 Farger.4 Lys.3 Tone.4 Teknisk.4 Komp.4 Kreativitet.4 Behandling.4 Totalintrykk.4 1 Lenke til kommentar
se# Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 For meg ser det ut som du har brukt den innebygde blitsen og dermed fått slagskygger, en god del reflekser og ujevn belysning. Jeg ville prøvd uten blits, tror det kunne gitt et bedre resultat, men muligens litt sent å kommentere det nå. 1 Lenke til kommentar
karoald Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Kjempefin potetball--vi bruker å tømme på steikt bekenterninger i fett da. Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Fint komlebilde, men reagerte også på det kalde og harde blitslyset. Dette blir forsterka av at det er mykje kvitt i bildet. Forøvrig vil eg gjerne ha surmjølk i glaset og sprøsteikt flesk, gjerne med litt fett! 1 Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Det fettet liker jeg ikke-jeg bruker heller suppa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg