keeper Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Hei Har ett lite problem. Har nettopp kjøpt ny pc med en westerndigital 80GB hd. Av og til lager den noen forferdelige skrapeklikke lyder. Tror dette skjedde etter jeg hadde forandret FSB'en, satte den til 148mhz. Pc'n hadde gått stabilt lenge da jeg merka lydene. Nå kjører jeg default men lydene er der enda. Kan dette være pga at jeg klokka fsb'n? Pc'n fungerer kjempe fint men disse lydene høres skumle ut :smile: specs: AMD XP 1800+ Asus A7V266 Koolance PC2-C 512MB RAM Western digital 80GB hd IBM 10GB hd Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 slike poster passer best under cd/hd/lagring.. takk flyttes Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Skumle lyder synes jeg du bør ta på alvår, kanskje klokke ned litt?? Men hvis du kan leve med disse skumle lydene så versjegod. Jeg kan ikke leve med noen som helst for for ulyder i det hele tatt Lenke til kommentar
BBC Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Jeg hadde slike "klikkelyder" på min WD80 jeg også. Det inntraff noen dager etter kjøpet og varte i ca. 1 uke. Etter det har jeg ikke hørt noe eller hatt andre problemer, heldigvis :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå