Gå til innhold

Oppgradering av pc til Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Hallo der

Har ein 2,5 år gammal pc her, å tenkte det var på tide å oppgradere den. Kjøpte nylig Battlefield 3 å stakkaren sleit litt me å kjøre det på medium. Så lurte på om et nytt skjermkort hadde gjort susen, eller må eg ha litt meir.

Her er oppsettet mitt nå:

CPU - AMD Phenon II X4 940 3.0 GHZ AM2+

Forsyning - 500w strømforsyning

Skjermkort - Radeon HD4890 1GB

Minne - KINGSTON DDR2 HyperX PC8500 4096MB CL5, Kit 2x matched HyperX 2GB DDR2

Hovedkort - ASUS M4A78-E, Socket-AM2+/AM3

Målet er å klare det på high/ultra, for gjerne 5000 kr viss det trengs, helst ikke mer. Så ja, hva burde jeg skifte ut for å klare det?

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte skjermkortet som jeg sa, fikk det idag og for å si det slik var det større enn jeg trodde. Hadde ikke sjanse i havet om å klemme det inn i kabinettet, så da blir det vel ny pc på meg. Off, battlefield ble dyrere enn jeg trodde.

Lenke til kommentar

Hadde du opplyst om hvilket kabinett du har så hadde man kunne sagt ifra om at det ikke ville passe før du fikk det ;)

Hehe, jo du sier noe der. Var litt for utålmodig, men ny pc skader vel ingen :roll:

Redigert:

Satte sammen en liste her, lurte på om noen kunne se sjapt over den, å kanskje kommet med noen innspill? Hadde satt pris på det.

Handleliste

Resten av delene har jeg fra før.

Endret av JoonX
Lenke til kommentar

Kjøpte skjermkortet som jeg sa, fikk det idag og for å si det slik var det større enn jeg trodde. Hadde ikke sjanse i havet om å klemme det inn i kabinettet, så da blir det vel ny pc på meg. Off, battlefield ble dyrere enn jeg trodde.

Hvorfor kjøper du ikke bare et nytt kabinett og beholder resten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...