Kent Rune Haugen Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Drop in banan Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Skjelden har vel en banan sett mer forfriskende ut! Flott bilde, vel utført 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Bilde/tekst.6 Farger.5 Lys.5 Tone.5 Teknisk.5 Komp.5 Kreativitet.5 Behandling.5 Totalintrykk.6 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Veldig kult bilde må jeg si..kreativt.Men er alltid ett men...ville valgt en litt "friskere" banan,altså en som ikke var så preget av brune flekker.Ikke negativt ment altså,men litt må man jo pirke på i ett bra bilde;) Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Først, tusen takk for de hyggelige kommentarene Jan Erik Engan; Hehe, det var en "frisk" banan nå jeg startet... men etter mange forsøk med å slippe/kaste den i vannet så fikk den en del "slag" skader og ble dessverre fort preget av det. Fortsatt god kveld alle sammen Lenke til kommentar
karoald Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Dette var lækkert-fin til dagen Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Glimrende eksponering. Teknisk meget bra foto der skarphet og ikke minst kreativitet er helt på topp. Det eneste jeg ikke helt liker er den gule ramma, men det er selvfølgelig en smaksak. Godt jobba!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg