Gå til innhold

Bare lurer på hva dere synes om min nye klanside...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja,

Bakgrunnen mot teksten er dårlig,

Rød tekst mot blå= Fy fy når det gjelder webdesign,

bruk svart tekst, lysere bakgrunn, mye bedre:)

Evt Svart Bakgrunn, hvit tekst.

Du burde også få en banner på toppen av siden, ikke bare en rute:)

Første gangen på webdesign?

I tilfelle har du gjort mer en de fleste greier med en gang:)

mvh.

Snabben

-Webdesigner- (eller går hvertfall på skole for det:)

Lenke til kommentar

Vel, så ut som en typisk nybegynner side, med klassisk blå bakgrunn og de kjedelige normale tablene. Her er et tips: Få noen som kan å lage design for deg, da blir det mye bedre, og siden blir mer brukervennlig og mer oversiktelig. Jeg syntes siden virka ganske rotete... Prøv uten Frame?

Lenke til kommentar

Takk for alle svar. NEI tro det eller ei, er min 3. side. Blir bare drit hver gang forsåvidt. Men er ikke så lett. Er linken feil? *fikser*

Uansett har fått en del klager på farger, skal ordne de snart.

Ja, prøvd uten frame, frame er bra, frame er tingen, men jeg suger på frame, brukte aldri frame før, men tenkte jeg skulle prøve.

AdminC: PHP---... Hva er det? btw dritfet side deredu har der, hvilket program?? (bruker du?)

Lenke til kommentar

Vel, lag et enkelt design med adobe photoshop og rediger og mekk html'en med Dreamweaver... Det jeg bruker på alle sidene mine... Det admin'c bruker er php nuke tenker jeg... Man må ha server med php og mysql for å fixe det. Siden du bruker google, så vil det være umulig, hvis de ikke har php og mysql database på kontoene da... Skjekk sider jeg har laget med adobe ps, og dreamweaver på mitt portfolio: www.sony86.net

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...