frull2808 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hei, Jeg kjører to MSI GTX 580 Lightning Extreme i SLI. Funker veldig bra! Men når jeg skal overclocke dem i MSI Afterburner får jeg ikke opp alternativet "triple-overvoltage". Det går bare ann å skru opp "Core-Voltage". Jeg mener også ha sett at progranmmet skal registrere hvilke grafikk-kort man har, så det skal stå under "Graphics card" øverst. Der står det bare Geforce GTX 580. Det virker som jeg har et registrerinsproblem? Jeg er avhengig av å kunne gi litt ektra strøm til minne.... Takk på forhånd Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 last ned siste beta av Afterburner. 2.1.0 er fra februar Lenke til kommentar
frull2808 Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 last ned siste beta av Afterburner. 2.1.0 er fra februar Takk skal du ha:) Ordnet seg nå. Nå kjører jeg 940/1880 på +143 mV. Syntes du det er for mye? Hva bør maks "overvoltage" være? Et spørsmål til: er litt lagging uten at fps er under 40 et tegn på for høy overklokk? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 last ned siste beta av Afterburner. 2.1.0 er fra februar Takk skal du ha:) Ordnet seg nå. Nå kjører jeg 940/1880 på +143 mV. Syntes du det er for mye? Hva bør maks "overvoltage" være? Et spørsmål til: er litt lagging uten at fps er under 40 et tegn på for høy overklokk? +143mV høres voldsomt mye ut for meg ja. Hadde holdt meg under 100mV maks, ytelsen burde være veldig god for det. Lagging kommer helt an på personen, jeg syns 50fps er hakkete til en viss grad, det er absolutt ikke noe definitivt svar på dette. Om det er overklokken som gjør dette er mulig, særlig når du kjører en såpass ekstrem overklokk, men det skal nok mye til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå