Frituno Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg har koblet skjermkortet mitt på tv'en og fått bilde. Mangler nå lyd. Er det da minijack (3.5mm.) til 2 stk. phono jeg mangler? Saken er at jeg har lydkortet integrert i skjermkortet Also sikkert et skikkelig dårlig lydkort. Vil det la seg gjøre og koble lyden på tv'en for det? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Tviler på at du vil merke særlig forskjell på TV-høyttalerene (kommer jo an på hvor avansert TV du har) mellom et godt og middels lydkort. Lyd integrert på skjermkortet?? Sikker på at du ikke mener hovedkortet? Lenke til kommentar
Lef Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Jepp, minijack'n stikker du inn i den grønne kontakten på lydkortet ditt. For å kjøre lyden gjennom forsterkeren trenger du da alstså en kabel med minijack i den ene enden, og en rød og en hvit kontakt i den andre enden :wink: Dette skal fungere bra ja ! Lenke til kommentar
F4en Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Minijack til phono ja. Hvis TVen din ikke støtter phono inn bare kjøper du en scart omformer:D Lenke til kommentar
Frituno Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Tenkte jeg skulle kjøre den gjennom forsterkeren min. Jeg har surround her, men da må jeg vel ha et skikkleig lydkort for og få det til virke! For nøye meg med tv lyd i 1 omgang da!! Mente selvfølgelig hovedkortet Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Du trenger en slik ledning: Fra lydkort og inn på TV ved siden av s-videopluggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå