Astrid E. Saltveit Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Bjørnebær Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Bilde er jo ok det men tror eg ville konsentrert meg på litt mindre bær og det som er visent blir vel altid vanskeligt og få fint i et bilde,ikke umuligt men vanskeligt. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Godt og varmt lys, fin bakgrunn og godt valg av blender... Lenke til kommentar
Nygard Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det der var ikke verst tatt. (Kona vet at når jeg sier det, så er jeg meget godt fornøyd og imponert). Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Vakkert!!! Lenke til kommentar
Gry Heubach Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ok bilde, skarpe og fine bær. Litt rotete bakgrunn, kunne ha fjernet kvisten som stikker opp i bakgrunn før bilde ble tatt og hatt litt mere luft i bunnen av bilde. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Legger den på toppen på riskremmen opp på sausen ,mmmm---Fint bilde dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg