Macklemore Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hei, når tror dere at HDD prisene vil bli normale igjen? Kommer det til å skje før jul? Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ifølge en artikkel på hardware.no elns, så kunne det ta opp til 3 mnd før prisene ble normale igjen. Det spørs hvor kjapt man får opp fabrikkene og ellers struktur i landet. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Ifølge en artikkel på hardware.no elns, så kunne det ta opp til 3 mnd før prisene ble normale igjen. Det spørs hvor kjapt man får opp fabrikkene og ellers struktur i landet. Takk for raskt svar, men er de ikke flere fabrikker enn den i thailand? .. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Tar meg en kopp kaffe og spår litt i kaffegruten. Vel Prisene vil vel stabilisere seg når produksjonen har tatt seg opp og etterspørselen har gått ned. Noen eksakt dato har jeg ikke dessverre. Men ser ikke ut som i følgewkaffegruten at dette vil bli på denne siden av nyttår. tipper 3 - 6 mnder kanskje lenger. Endret 6. november 2011 av Phyltre Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 æsj... Da blir det nok heller SSD på 120gb i og ikke ha noe særlig med filer Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det må da finnes andre land enn Thailand som produserer harddisker? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Vet :/ Men Samsung F3 Spinpoint 500gb har en ganske grei pris på komplett ser jeg Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Leste fra en på forumet som bor nede i Thailand og han sa at det var helt kaos og det kom fortsatt vann, så å regne med at det er over på et par måneder er veldig optimistisk. Nå kan jeg fint lite om hvordan disse fabrikkene opererer, men kanskje Thailand mister produksjonen av de aktuelle delene til et annet sted innen den tid, who knows. Vet :/ Men Samsung F3 Spinpoint 500gb har en ganske grei pris på komplett ser jeg Dyrere, men fortsatt overkommelig pris for Seagate Barracuda Green 2TB hos Netshop XL. Endret 6. november 2011 av Occi Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Du finner NAS med 2 x 2TB disker fra 2000kr og oppover, feks. http://www.dustinhome.no/buffalo-linkstation-duo-4tb-nas/product/5010527997 Du burde få 500-1000kr for NASen på feks. finn uten diskene.. Eller 2 stk 3TB disker billig.. http://www.dustinhome.no/seagate-blackarmor-nas220-6tb-gigabit-lan/product/5010544547 Endret 6. november 2011 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå