rbuzd Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 hei tenkte å lage en tråd om luftvåpen.er det mange her som skyter med sånnt?selv har jeg hatt pcp gevær før,men har for tiden en crossman 357 co2 6" revolver som er digg til å være så billig.og en umarex steel storm bb smg denne har en en ganske god skudd takkt og ca 120ms Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Selv har jeg en 1250 Dominator FT 5,5 mm. Kan ikke si jeg bruker den så mye, men veldig gøy når jeg bruker den, hehe. Lenke til kommentar
rbuzd Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 ja er skøy med pcp måtte du søke om tilatelse for 5,5mm? trur jeg skal gå for en nitro piston 5,5mm pistol Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Selv har jeg en 1250 Dominator FT 5,5 mm. Kan ikke si jeg bruker den så mye, men veldig gøy når jeg bruker den, hehe. Hvor langt skyter en slik en? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) ja er skøy med pcp måtte du søke om tilatelse for 5,5mm? trur jeg skal gå for en nitro piston 5,5mm pistol Du må det, ja. Vet ikke hvor vanskelig det er å få godkjent dog. Hvor langt skyter en slik en? Jeg har ingen fasit om hvor langt ifra du kan skyte, men en 100 meter skal gå greit. Endret 6. november 2011 av CissaM Lenke til kommentar
rbuzd Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 var denne godsaken av en luft pistol jeg skal ha http://butikk.wasteland.no/luftvapen/pistoler-5-5mm-22/crosman-marauderpcp.html men man trenger pcp pumpe og ? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Du må nok ha trykkluftpumpe for 200 bar itillegg, ja. Det beste er nok å høre med butikken. Du får sende de en e-post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå