ray001 Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 Garmin Forerunner 310XT & Android (SGS2)? Fungere disse sammen? Jeg spiller en del badmington og innebandy, vil jeg få data inn på mobilen direkte og dataen/pcen etterpå? Så blir det litt x-crosstrainer innendørs og litt sykkel innendør/utendørs og rollerblade utendørs. Dette vil jeg og få data inn på mobilen direkte og dataen/pcen etterpå? Alt utendørs vil jeg få GPS på, regner jeg med, da fart, puls og terreng på kart? Alt iforhold til en annen? Og hvor er det best å kjøpe Garmin Forerunner 310XT? Eller er det noen som er bedre enn Garmin Forerunner 310XT? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2012 Noen som har Garmin Forerunner 310XT her? Skal jeg gå for denne? Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Hvordan skal du bruke denne til innebandy? Jeg spiller selv, men for det første er det ikke tillatt med armbåndsur der hvor jeg spiller (skading av medspillere) for det andre spiller man jo stort sett innebandy i en hall (med ikke-eksisterende GPS dekning) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå