Gå til innhold

Problem med bestilling frå Dustinhome


Anbefalte innlegg

Goddag.

Det har oppstått eit større problem med bestillinga mi av datakomponentar frå Dustin Home. Idet eg går til kassen og trykker "Fullfør bestillingen" kjem det opp to røde linjer på toppen av sida:

Bestillingen kunne ikke sendes

• Gyldig postnummer må angis

• Gyldig mobiltelefon må angis

Dette til trass for at eg har skreve inn eit rett firesifra postnummer,og eit fungerande åttesifra telefonnummer. Kva skuldast dette?

Endret av J0gg1s3n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med det er at eg vel neppe får svar før imorgon, og dei har ein kampanje som sluttar idag.

Edit: Men eg kan vel like godt sende ein mail og.

 

Dustin pleier å være greie. Jeg blir overasket hvis du ikke får lov til å benytte kampanjen på grunn av en teknisk feil. Bare send en mail som forklarer problemet og sats på det beste. Oppdater også gjerne tråden med resultatet.

Lenke til kommentar

Valde å betale med kort for å sjå om det verka, og då gjekk orderen gjennom til tross for at eg ikkje skreiv inn kortinformasjon. Når ein går inn på ordrehistorikk kjem bestillinga opp med status: order, og ein kan velge mellom "direktbetalning" og "kortbetaling". Kva er direktebetaling, og kva vil det sei at statusen er ordre?

Lenke til kommentar

Sukk, ikkje alt er som det skulle vere likevèl. Planen var at eg skulle betale med faktura som vart sendt til min far(eg er ikkje myndig). Fekk gjenpartsbrev igår, som viste at kredittscoren gav liten risiko, noko som burde sei at å betale med faktura skulle gå bra. Likevel verkar det ikkje å forsøke å bestille med faktura(Kredittsøkningen mislykkedes.) Nokon osm veit kva dette kan kome av?

Lenke til kommentar

Det er det møkka selskapet de bruker til fakturering.

 

Styr unna.

 

Når jeg kjøpte meg PC så skulle jeg betale med det, inntill skattepengene kom.

Søkte og alt virket oki. Fikk ingen feilmeldinger eller noe. Så etter nesten 4 dager uten at noe skjedde med ordren kontaktet jeg Dustin. De sa de ikke skjønte hvorfor de ikke fikk kjørt igjennom ordren. Fikk kryptisk melding. Så de ba meg ringe Klarna.

Der fikk jeg beskjed om at de kunne tyde på jeg ikke fikk kreditgrense på 9000kr. Så spurte jeg hvorfor da jeg hadde 0 utsettelser og tryggt å gi kredit. Det visste ikke dama. Så spurte jeg, oki hvor mye grense har jeg da? Nei det kunne hun ikke si da hun ikke visste. Videre så sa hun "du får fjerne 1 og 1 produkt til det går igjennom"... Da ga jeg opp og sa takk for håpløs service og aldri kommer til å bruke de igjen.

 

Herregud for et styr. Ringte da banken min og økte grensen på Mastercardet mitt istedet og tok det den veien.

 

Det håpløse er jo at det står om du ikke er kreditverdig beløpet du handler for skal du få beskjed. Men det skjedde jo ikke. Ring Klarna evt så får du nok forklaring. Men hadde jeg vært deg hadde jeg gitt faen og fiksa kredit på anna måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...