Hestejente99 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Goddag. Det har oppstått eit større problem med bestillinga mi av datakomponentar frå Dustin Home. Idet eg går til kassen og trykker "Fullfør bestillingen" kjem det opp to røde linjer på toppen av sida: Bestillingen kunne ikke sendes • Gyldig postnummer må angis • Gyldig mobiltelefon må angis Dette til trass for at eg har skreve inn eit rett firesifra postnummer,og eit fungerande åttesifra telefonnummer. Kva skuldast dette? Endret 6. november 2011 av J0gg1s3n Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Anbefaler Dustins Kundeservice (http://www.dustinhome.no/kundeservice/page/4427) Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Problemet med det er at eg vel neppe får svar før imorgon, og dei har ein kampanje som sluttar idag. Edit: Men eg kan vel like godt sende ein mail og. Endret 6. november 2011 av J0gg1s3n Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Problemet med det er at eg vel neppe får svar før imorgon, og dei har ein kampanje som sluttar idag. Edit: Men eg kan vel like godt sende ein mail og. Dustin pleier å være greie. Jeg blir overasket hvis du ikke får lov til å benytte kampanjen på grunn av en teknisk feil. Bare send en mail som forklarer problemet og sats på det beste. Oppdater også gjerne tråden med resultatet. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Will do, takkar så mykje! Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Valde å betale med kort for å sjå om det verka, og då gjekk orderen gjennom til tross for at eg ikkje skreiv inn kortinformasjon. Når ein går inn på ordrehistorikk kjem bestillinga opp med status: order, og ein kan velge mellom "direktbetalning" og "kortbetaling". Kva er direktebetaling, og kva vil det sei at statusen er ordre? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Direktebetaling er at du betaler direkte til et kontonummer. Ser ut som om bestillingen gikk igjennom. Bra Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Sukk, ikkje alt er som det skulle vere likevèl. Planen var at eg skulle betale med faktura som vart sendt til min far(eg er ikkje myndig). Fekk gjenpartsbrev igår, som viste at kredittscoren gav liten risiko, noko som burde sei at å betale med faktura skulle gå bra. Likevel verkar det ikkje å forsøke å bestille med faktura(Kredittsøkningen mislykkedes.) Nokon osm veit kva dette kan kome av? Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det er det møkka selskapet de bruker til fakturering. Styr unna. Når jeg kjøpte meg PC så skulle jeg betale med det, inntill skattepengene kom. Søkte og alt virket oki. Fikk ingen feilmeldinger eller noe. Så etter nesten 4 dager uten at noe skjedde med ordren kontaktet jeg Dustin. De sa de ikke skjønte hvorfor de ikke fikk kjørt igjennom ordren. Fikk kryptisk melding. Så de ba meg ringe Klarna. Der fikk jeg beskjed om at de kunne tyde på jeg ikke fikk kreditgrense på 9000kr. Så spurte jeg hvorfor da jeg hadde 0 utsettelser og tryggt å gi kredit. Det visste ikke dama. Så spurte jeg, oki hvor mye grense har jeg da? Nei det kunne hun ikke si da hun ikke visste. Videre så sa hun "du får fjerne 1 og 1 produkt til det går igjennom"... Da ga jeg opp og sa takk for håpløs service og aldri kommer til å bruke de igjen. Herregud for et styr. Ringte da banken min og økte grensen på Mastercardet mitt istedet og tok det den veien. Det håpløse er jo at det står om du ikke er kreditverdig beløpet du handler for skal du få beskjed. Men det skjedde jo ikke. Ring Klarna evt så får du nok forklaring. Men hadde jeg vært deg hadde jeg gitt faen og fiksa kredit på anna måte. Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Dustin Home har begynnt å tape seg ser jeg: Erstattet rådyr PC-skjerm med ett år gammel bruktskjerm Dustin.no og Dell mente det var helt normalt å gi kunden en brukt skjerm. Tv2 - Erstattet rådyr PC-skjerm med ett år gammel bruktskjerm Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Som sagt i en anna tråd, feilen de gjør er hovedsaklig å stole blindt på Dell sine rutiner, som også er feil. Men Dustin har ansvaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå