Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Nå kommer jo jul og greier, hvem er billigst? (jada, skal jo ha noe til meg også, hehe) Endret 6. november 2011 av Bundy Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 http://www.intimategadgets.com Postet av anonym: fa5e04884d3c707ee71d17e2274c2a06 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Om de er billiger enn andre vet jeg ikke, men jeg har alltid brukt Orion. Kjøpt mang en julegave der, samt feromonkonsentrat som virkelig ikke fungerte. 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Eg vil anbefale å ikke kjøpe det billigste. Selv om man ikke skulle tro det så blir sexleketøy belastet en del. Gummi strekkes mye, pakninger må tåle både kroppsvæske, glidemiddel og oljer, koblinger må tåle belastning osv. I tillegg skal sexleketøy vaskes regelmessig, og de billigste materialene har en tendens til å ta til seg lukt/lage lukt selv om de blir vasket godt. Og i tillegg er ofte de billige leketøyene laget så billig at de av og til inneholder skarpe gummi/plastikk-kanter. Noe som er fy-fy nedentil. Samme gjelder forøvrig klær. Billig sexy undertøy kan være utrolig ubehagelig å ha på i bare noen minutter, og fører til at det blir tatt av før man får begynt, mens skikkelig kvalitet er behagelig å ha på selv etter lang tid. Men det er alltid en vurderingssak. Sørg for å ikke spare på pengene på alt som er elektrisk, alt som skal inn i anus eller vagina, undertøy og tau/mansjetter. Tau kjøper du billig i vanlige butikker, og mansjetter erstatter du med skikkelige bondage knuter(disse er mindre ubehagelige enn de billigste mansjettene). Penger spart. Glidemiddel og oljer som skal smakes på er og verdt å betale litt for. Det meste andre kan du spare penger på, men vær obs på at kvaliteten går nedover med prisen. Lykke til! 3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Takk for bekymringen, men tenkte kvalitet og billig. Alså de som selger kvalitet billig. Har 2 veninner og et homsepar jeg skal kjøpe julegaver til Samt meg også, hehe. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det finnes ikke noe som heter kvalitet OG billig. Man kan fint finne brukbare ting, billig, men kvalitet koster. Eg har en del års erfaring med kjøp av leketøy fra norske forhandlere, og min erfaring er postet over. Norske nettbutikker er ikke så dyre i forhold til hva du får, og den ekstra trygghetsfølelsen og standard er verdt å betale de kronene det koster for. Det er en skikkelig turn-off når oljer smaker j***ig, eller at kjønnsorganene smaker(og lukter) vondt pga billige oljer/glidekremer. Det verste er når man får vondt når man går på do pga rifter etter billige sexleketøy. Risikoen for infeksjon da er også stor. Og det er heller ikke hyggelig når anallekene lukter dritt når de dras frem, selv om du vasket de skikkelig godt etter forrige gang. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Takk for svar, ser ut som det bare blir sexleketøy til 2 stk da Lenke til kommentar
Populært innlegg Nebuchadnezzar Skrevet 6. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. november 2011 Rema 1000, fruktdisken 18 Lenke til kommentar
adinax Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 http://shop.erotikknett.no Stort utvalg, alltid blant de billigste og har mye kvalitets saker. Dessuten er de raske. Jeg har etterhvert kuttet ut de fleste andre, med mindre det er praktisk å stikke innom en kondomeriet butikk fordi jeg alikevell er i nærheten av en. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Hugs at det er mange individuelle preferansar her når det gjeld type, storleik osv. Litt dumt å bruke mykje pengar på noko som ikkje passar den som får det. Lenke til kommentar
Hedopp Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Jeg er enig med nomore. "Billig" var grunnen til at jeg var dum nok til å velge Sexutstyr.no. Jeg bestilte Fleshlight STU fra dem i fjor. Etter å ha ventet en stund kom det noe annet enn det jeg hadde bestilt, og det uten forvarsel eller forklaring etterpå. Jeg skrev til dem og forklarte at jeg kom til å sende tilbake det jeg hadde fått feil. Pakken ble sendt, men de hevdet at de ikke mottok noe fra meg. Selv om det kan være sant er det useriøst å sende noe annet enn det man har bestilt, og nekte å erstatte dette i ettertid. Etterpå bestilte jeg heller fra Nytelse.no. Her kom ting veldig raskt. Generelt kan det lønne seg å holde seg unna firmaer som har nettsider preget av lokketilbud og dårlig språk. Fleshlight STU kan forresten anbefales! Jeg har en følelse av at det er noe av grunnen til at jeg nå holder mye lenger når jeg har "skikkelig" sex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg