Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sexleketøy? Hvor er det billigst?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg vil anbefale å ikke kjøpe det billigste. Selv om man ikke skulle tro det så blir sexleketøy belastet en del. Gummi strekkes mye, pakninger må tåle både kroppsvæske, glidemiddel og oljer, koblinger må tåle belastning osv. I tillegg skal sexleketøy vaskes regelmessig, og de billigste materialene har en tendens til å ta til seg lukt/lage lukt selv om de blir vasket godt. Og i tillegg er ofte de billige leketøyene laget så billig at de av og til inneholder skarpe gummi/plastikk-kanter. Noe som er fy-fy nedentil.

Samme gjelder forøvrig klær. Billig sexy undertøy kan være utrolig ubehagelig å ha på i bare noen minutter, og fører til at det blir tatt av før man får begynt, mens skikkelig kvalitet er behagelig å ha på selv etter lang tid.

Men det er alltid en vurderingssak. Sørg for å ikke spare på pengene på alt som er elektrisk, alt som skal inn i anus eller vagina, undertøy og tau/mansjetter. Tau kjøper du billig i vanlige butikker, og mansjetter erstatter du med skikkelige bondage knuter(disse er mindre ubehagelige enn de billigste mansjettene). Penger spart. Glidemiddel og oljer som skal smakes på er og verdt å betale litt for. Det meste andre kan du spare penger på, men vær obs på at kvaliteten går nedover med prisen.

Lykke til! :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det finnes ikke noe som heter kvalitet OG billig. Man kan fint finne brukbare ting, billig, men kvalitet koster. Eg har en del års erfaring med kjøp av leketøy fra norske forhandlere, og min erfaring er postet over. Norske nettbutikker er ikke så dyre i forhold til hva du får, og den ekstra trygghetsfølelsen og standard er verdt å betale de kronene det koster for.

Det er en skikkelig turn-off når oljer smaker j***ig, eller at kjønnsorganene smaker(og lukter) vondt pga billige oljer/glidekremer. Det verste er når man får vondt når man går på do pga rifter etter billige sexleketøy. Risikoen for infeksjon da er også stor.

Og det er heller ikke hyggelig når anallekene lukter dritt når de dras frem, selv om du vasket de skikkelig godt etter forrige gang.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 2 år senere...
  • 6 måneder senere...

Jeg er enig med nomore. "Billig" var grunnen til at jeg var dum nok til å velge Sexutstyr.no. Jeg bestilte Fleshlight STU fra dem i fjor. Etter å ha ventet en stund kom det noe annet enn det jeg hadde bestilt, og det uten forvarsel eller forklaring etterpå. Jeg skrev til dem og forklarte at jeg kom til å sende tilbake det jeg hadde fått feil. Pakken ble sendt, men de hevdet at de ikke mottok noe fra meg. Selv om det kan være sant er det useriøst å sende noe annet enn det man har bestilt, og nekte å erstatte dette i ettertid.

Etterpå bestilte jeg heller fra Nytelse.no. Her kom ting veldig raskt. Generelt kan det lønne seg å holde seg unna firmaer som har nettsider preget av lokketilbud og dårlig språk.

Fleshlight STU kan forresten anbefales! Jeg har en følelse av at det er noe av grunnen til at jeg nå holder mye lenger når jeg har "skikkelig" sex.

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...