Kahrs Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ganske ny skjerm men USB på siden og bak funker ikke. *Skjermkort: EVGA GeForce GTX 260 *Hovedkort: EVGA nForce 780i SLI *Oprativsystem: Win 7: 64 bit Alt fra Windows Update til driverne er oppdatert. Installerte det riktig etter hva kabel jeg brukte som er D-SUB. Har også prøvd HDMI og DVI uten resultater. Ellers funker alt annet av komponenter, høytaller, hdmi men ikke usb. Noen som har BenQ med dette problemet som har fikset sitt, tips er velkommen! Byttet kontakter og har den i veggen og ikke i strømadapter men har prøvd begge. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Siden det er en form for USB-Hub må man vel bruke en USB-kabel på riktig inngang for å få mulighet til å bruke dette. Jeg har ikke denne skjermen selv, men kan ikke tenke meg noen annet logisk alternativ. Edit: Les manualen USB-inngang bak er den du kobler til PC for å kunne bruke USB-hub. Endret 6. november 2011 av Komakino Lenke til kommentar
Kahrs Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Fant ut av det etter nøye gransking av manualen, det var som du sa... ^^ Takk skal du ha ellers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå