Gå til innhold

VIKTIG: Mobilforumet skal ryddes, og et bedre miljø skal skapes

cyclo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Som observatør til kjeklingen, vil jeg anbefale for de som er mest på hugget, å ta seg en titt på hverandres signaturer - Hvis de settes ved siden av hverandre, blir bildet helt klart, og for de som gjør seg forstått via lite hensiktsmessig signaturkommunikasjon, kan kanskje vurdere å endre disse - slik at de både blir innbydende og informative, uten å fremkalle unødig irritasjon.

:)

Det gjelder neppe alle som er lei denne trollingen. Min signatur har aldri båret noe preg av at jeg foretrekker iOS fremfor Android, Intel fremfor AMD, Nvidia fremfor ATi etc. Fanboyisme er et fritt valg for individet men har aldri tiltalt meg. Foretrekker er dog en ting men den ekstreme faktoren gjør det ille.

Jeg for min del (som ikke er annet enn taus observatør og leser av mobildelen) kunne ikke annet enn å få med meg signaturer som så tydelig bar budskap om at her ligger det noe under ...

​Da antar jeg at det er en forhistorie mellom noen aktive brukere, og at vondt blod og personfokus er årsak.

Så leser jeg at mod/veileder skriver noe om at disse få, også står for gode og sakelige produktbidrag, og da er det synd og skam hvis disse ikke skjønner at å metakommunisere vondt blodt (via avatar/signatur), er unødig irriterende, samt at det trekker ned de gode bidragene som de også produserer. Det hjelper lite å skrive en hyggelig og god post, hvis "rammen" rundt er krydret med diverse mer eller mindre velrettede sleivspark som kan summeres i; fuck you..., og ser man dette hver bidige dag, flere ganger for dagen, skjønner jeg at folk blir sinna.

Kan også anta at nye besøkende til mobildelen kanskje tenker seg om ett par ganger til, før de velger å være med i trådene hvis dette er det de møter.

:)

Lenke til kommentar

Det er jeg helt enig i. Nye blir oppgitt og ønsker ikke havne i dette og eksisterende konstruktive brukere blir lei og forsvinner, selv som observatør. Men nå sier Alastor klart og tydelig at dette settes hardt dagsorden igjen så da kan vi bare håpe på det beste. :thumbup:

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ja, har merket det samme selv. :)

Får inntrykk av at det er to verstingtroll som er fjernet, har i allefall ikke sett noe til de to jeg synes har skapt mest kvalm i forumet her på en stund nå.

Får bare håpe det er snakk om permanent utestengelse, ser ingen grunn til å gi såpass plagsomme kranglefanter flere sjanser når de på tross av alle sjansene de har fått tidligere har nektet å skjerpe seg på sikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...