Gå til innhold

PC til 100.000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
8stk opteron hadde vært fint, hehe.

og dette skjerm kortet skulle vel holde :wink: :http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=32993&t=278&l=2&AvdID=1&CatID=24&GrpID=1&s=pl

 

Hva skal han med dette skjermkortet? :shrug: Er ikke det beregnet for 3d modelering og bildebehandling da,jeg har ivertfall hørt det.

Lenke til kommentar
8stk opteron hadde vært fint, hehe.

og dette skjerm kortet skulle vel holde :wink: :http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=32993&t=278&l=2&AvdID=1&CatID=24&GrpID=1&s=pl

 

Hva skal han med dette skjermkortet? :shrug: Er ikke det beregnet for 3d modelering og bildebehandling da,jeg har ivertfall hørt det.

 

 

why not. han skal jo ha maskin til 100 000.

 

det er nok bare kødd, tror f.a.e.n ikkje på at han har arvet 2mill.

Lenke til kommentar

He he.. om du så hadde arvet 2 millioner så hadde du sikkert ikke ant at staten hadde stukket av med 314.000 av kronene dine.. det hadde gitt deg 1.686.000 å dille bort. Gir deg litt til overs til pizza og is.

 

Jeg tolker denne posten som vag hets mot "50.000 kroners PC" posten ;-)

 

"man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill og forøvrig kan man gjøre som man vil". -gjett-

Lenke til kommentar
Kjøp deg en ny Porche 911 :woot:

 

Hvis dette i det hele tatt er seriøst da... :roll:

 

Det er det beste forslaget jeg har hørt på lenge! :) Men tilbake til PC. Vil ikke anbefale deg å kjøpe en PC til 100.000,- Du får ikke en PC som er veldig mye bedre enn en til f.eks. 25.000,-. Du kan selvsagt legge mye penger i en skikkelig god skjerm og en drøss av SCSI-disker, men rent ytelsesmessig er det fint lite å hente. Når det gjelder harddisker er det jo uansett bare dumt å kjøpe mer enn du trenger nå, prisene synker så raskt at det er bedre å kjøpe flere/større når du måtte trenge det.

 

Btw: 3DLabs Wildcat-kortet som nevnes i tråden er svindyrt, ja. Men det er ikke det kortet som gir deg best ytelse i f.eks. spill. Det er som sagt beregnet på 3D-modelering.

Lenke til kommentar

Når du har så vunnet så mye penger, hvorfor da bruke en ”gratistjeneste” som dette forumet er.

 

Betal heller 1 – 5 datakyndige konsulenter og se hvem som kommer frem til den ”beste” PCèn til deg.

 

Så kan du heller poste en ”skryte” post på dette forumet senere.

 

Skulle du derimot få gode svar fra noen på dette forumet, så kan du jo sende pengene du sparte på konsulenttjeneste til Hardware. (de trenger dem sikkert)

 

For penger har du vel nok av !!!!!

Lenke til kommentar

SHIT da.. det er mye penger.. HER SKAL DU FÅ extremt bra forslag:

 

Fra microplex

 

KABINETT

PSU

Termisk kjølepasta

Kabinett vifter x 5

FRONTDEKSEL TIL KABINETT x 2

FRONTDEKSEL TIL DISKETTSTASJON

 

Fra komplett

 

HARDDISK x 4

 

CPU

 

HOVEDKORT

 

RAM x 2

 

CD-BRENNER

 

DVD-BRENNER

 

LYDKORT

 

SKJERMKORT

 

DISKETTSTASJON

 

HØYTTALERE

 

MUS

 

TASTATUR

 

Fra 3dfxcool

 

VANNKJØLING TIL VGA/CHIPSETT

 

VAPOCHILL stand alone unit

 

TOTALT 4,-

 

Dette ble mye.. dette er uten frakt. Hvis det er noe som mangler så får du ta det med. Dette må være en av de beste maskinene jeg har sett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...