Gå til innhold

Noen som vet hvor jeg kan få tak i Ugg bloke?


nepz

Anbefalte innlegg

Hei

 

 

Trenger hjelp med å finne en forhandler i Norge eller utlandet som selger Ugg bloke. Fant en forhandler i USA, men for små størrelser desverre. De er veldig vanskelige å få tak i har jeg hørt, så jeg setter veldig stor pris på om noen av dere kan hjelpe meg!

 

 

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skoene er vel ikke de vakreste, nei. Gode og varme er de, det som er viktig når vinteren kommer. Har vanlige UGG også, som er veldig feminine etter min mening, er nok derfor de ligger bakerst i boden her hjemme. Takk for svar, har du noen vintersko du vil anbefale?

Lenke til kommentar

Skoene er vel ikke de vakreste, nei. Gode og varme er de, det som er viktig når vinteren kommer. Har vanlige UGG også, som er veldig feminine etter min mening, er nok derfor de ligger bakerst i boden her hjemme. Takk for svar, har du noen vintersko du vil anbefale?

Det kommer jo an på hvor varme sko du trenger, men et par chelseaboots eller chuckas med plass til et par labber i burde gjøre susen, spør du meg. Bare en filt-/ullsåle hjelper godt. Det kan være varmere enn Uggs, for når de blir våt er det kaldt og gyslig (snakker av erfaring).

Endret av b0nn3
Lenke til kommentar

Skoene er vel ikke de vakreste, nei. Gode og varme er de, det som er viktig når vinteren kommer. Har vanlige UGG også, som er veldig feminine etter min mening, er nok derfor de ligger bakerst i boden her hjemme. Takk for svar, har du noen vintersko du vil anbefale?

Det kommer jo an på hvor varme sko du trenger, men et par chelseaboots eller chuckas med plass til et par labber i burde gjøre susen, spør du meg. Bare en filt-/ullsåle hjelper godt. Det kan være varmere enn Uggs, for når de blir våt er det kaldt og gyslig (snakker av erfaring).

Thank you. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...