Gå til innhold

Cupfinalen: 06.11.11 SK Brann - Aalesund FK


Iceman #10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rune Skarsfjord er den treneren som har fått mest ut av de han har hatt å råde over. Det største problemet for han er at det kun behøves EN seier før bergensere tror de er verdensmestere.

 

Sølv i cupen og potensiel medalje i TL for et lag som ble vurdert nord og ned før sesongstart er bra prestert.

Lenke til kommentar

Det er ikke så dårlig stemning i Bergen. Det er dårlig stemning i Oslo - de som bryr seg stakk over fjellet.

 

Brann spiller like kjedelig som Hellas gjorde under EM i 2004. De scoret vel et mål på corner i finalen? Ingen brydde seg.

Hele Bergen ble tømt rett etter kampslutt. Var nesten ingen på byn. var litt folk på fotballpuben og litt på zachen, men meget dårlig.

 

For øvrig den svakest Brann kampen jeg har sett denne sesongen, og det på Ullevaal... Kampen er glemt og ser fram til å knuse LSK på staddan!

Lenke til kommentar

At Edvartsen får dømme en slik stor bejivenhet, fatter eg faen ikkje. En dommer som gang på gang, viser at han ikkje har noe i "Toppfotballen" i norge å gjøre. Å dømte like ræva kvar vei.

 

Men ikkje så mye å skryte av fra Brann sin side heller. Er det virkelig en slik fotball dem vil stå for?

Eg er helt enig at Skarsfjord har gjort en flott jobb med det litte mannskape han har hatt, men å spille like destruktivt på en så stor annledning som Cup-finalen er rett og slett forkastelig. Dem viste jo ikkje noe form for interesse til å spille fotball.

 

Håper Skarsfjord kun har brukt denne taktikken dette året, for blir det da samme greiene neste år, så blir det deprimerende.

Lenke til kommentar

Edvardsen gjør 4-5 feil i løpet av kampen. Brann gjør vel bare en ting rett i løpet av kampen?

Det virket til tider litt håpløst av Edvardsen, men dommeren hadde virkelig null påvirkning på kampens utfall. (Som Brann-supporter mener jeg dette. AAfk fansen mener nok Edvardsen var helt kanon).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...