Gå til innhold

American Horror Story - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jadda, har tro på at American Horror Story: Asylum blir mye bedre enn sesong 1 av serien. Det er mye rart på gang denne sesongen og, men jeg liker det bedre og det fungerer rett og slett mer. Liker de nye castingene, antar at vi ikke vil se Zachary Quinto før i episode 2. Litt forståelig at de ikke putter inn alle gjesteskuespillere eller faste skuespillerne inn i "pilotepisoden".

Ian McShane dukker opp senere i sesongen. Samme gjør Dylan McDermott (Ben i sesong 1) returnerer senere i sesongen i en ny rolle med Frances Conroy. De eneste ikke bekreftet tilbake i den nye sesongen av de som var main cast i sesong 1 er Connie Britton, Denis O`Hare og Taissa Farmiga. Britton blir neppe med, O`Hare kan gå begge veier, og Farmiga vet jeg ikke noe om hva gjør for tiden.

James Cromwell gjør bedre rolle som badguy/mulig nazist? enn hans skurkerolle på 24. En av de mest ræva historiene kjørt i 24. Blir spennende å se hva han bringer inn i serien. Likte karakteren hans.

Lenke til kommentar

Sesong en var litt for rotete, men fortsatt greit underholdning og rimelig creepy. Da ble Tim Minear hentet inn når det meste allerede var bestemt, mens denne gangen har han vært med hele veien, + han skriver den første episoden, så jeg håper og tror at han kan ha en positiv effekt på sesongen. De prøvde å fortelle alt for mange historier i sesong 1, og endte rett og slett opp med å ikke konkludere alle. Hvis strukturen holder bedre i år, kan dette bli herlig creepy.

Lenke til kommentar

Nå virket det som at Tim Minear er mye mer ved roret enn Ryan Murphy, som er for det bedre. Murphy er en litt elendig screenwriter etter at et prosjekt har levd i en lengre tid, men nå er jo American Horror Story en antologi-serie så er det er kanskje mer safe. Men igjen så virker det som Murphy er mer konsulent i de første 4-5 episodene, husker ikke om Tim Minear er showrunner eller ei nå. Han har jo som regel den rollen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Asylum overgår sesong 1 ihvertfall. Klarer å skremme, og "sjokkere" med ting. Ja, det er kanskje noe smårot her og der, men en overall forbedring fra sesong 1. Liker karakterene bedre, og flere jeg ikke likte i sesong 1 er her mer eller mindre mulig å like i en grad mer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Føler jeg i grunn har sett Quinto for mye i skurkerollen, men søren som han gjorde rollen på slutten av ukas episode. Jeg hadde tro på at Monsignor Timothy var Bloody Face istedenfor, siden han har vært så lite brukt så han liksom skulle bli mer fokusert på framover på grunn av Bloody Face. Regner vi får vite mye mer om Bloody Face ganske snarlig, hvorfor han er sånn o.s.v.

Gleder meg til å se rollene til Frances Conroy og Ian McShane denne sesongen framover. Eric Stonestreet kanskje litt også.

Lenke til kommentar

Hmm, synes episoden i dag var litt kjip. Skulle ønske det var mer med Bloody Face (på 60-tallet), enn bare mommy-issues. Dylan McDermott (Ben i sesong 1) lånte bort stemmen til fyren (Bloody Face 2012?) i telefonen i 2012 i dag, trodde han ikke skulle komme tilbake så tidlig. Da dukker mest trolig Ian McShane opp før 2013-episodene av American Horror Story: Asylum.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Haha, denne serien er helt herlig absurd :D Jessica Lange gjør jo en helt utrolig bra rolle synes jeg, og The Name Game i nest siste episode var jo bare herlig. Én episode igjen nå til jeg er ajour :)

Endret av bas
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Vet ikke helt hva jeg synes om Coven. Det er så mye WTF som skjer i denne serien, og mer i år. Liker at Kathy Bates har en bedre rolle på tv-skjermen enn hva hun hadde på Harry`s Law ihvertfall. Liker at også Denis O`Hare er tilbake, selv om rollen hans føles ganske minimal.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...