Grizzler Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 For en episode som var i går! Lurer hvordan sesong avsluttningen kan toppe dette! Men et "spørsmål", i forhold til Haloween episoden da vi fikk se de folkene Tate drepte. Betyr det at "gjenferd" eksisterer overalt og ikke bare i huset? Altså hvis noen ble drept på gaten der, så kan vi se de når de er haloween for da får de gå hvor de vil? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Kan ikke tro at det er en ENDA en episode på en og en halv time som venter på oss.. Sinnsykt bra serie! En og en halv time? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Men et "spørsmål", i forhold til Haloween episoden da vi fikk se de folkene Tate drepte. Betyr det at "gjenferd" eksisterer overalt og ikke bare i huset? Altså hvis noen ble drept på gaten der, så kan vi se de når de er haloween for da får de gå hvor de vil? I følge mytologien kan de døde vandre fritt på jorda Halloween. Derfor de også kunne bevege seg utenfor huset. Verre er det ikke. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 En og en halv time? Skulle visst ha blitt kortet ned fra 2 timer til 90 minutter. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Har det noen gang vært 90 minutters episoder? Av det jeg har fått med meg, har det vært 40-50 minutter. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Det er ikke unormalt at finaleepisoden blir noe lengre i serier. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Men et "spørsmål", i forhold til Haloween episoden da vi fikk se de folkene Tate drepte. Betyr det at "gjenferd" eksisterer overalt og ikke bare i huset? Altså hvis noen ble drept på gaten der, så kan vi se de når de er haloween for da får de gå hvor de vil? I følge mytologien kan de døde vandre fritt på jorda Halloween. Derfor de også kunne bevege seg utenfor huset. Verre er det ikke. Jeg mente ikke de som døde i huset, men de som døde på skolen feks. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Men et "spørsmål", i forhold til Haloween episoden da vi fikk se de folkene Tate drepte. Betyr det at "gjenferd" eksisterer overalt og ikke bare i huset? Altså hvis noen ble drept på gaten der, så kan vi se de når de er haloween for da får de gå hvor de vil? I følge mytologien kan de døde vandre fritt på jorda Halloween. Derfor de også kunne bevege seg utenfor huset. Verre er det ikke. Jeg mente ikke de som døde i huset, men de som døde på skolen feks. I Halloween så går de døde igjen generelt, og det samme gjelder sikkert spøkelser overalt; at på halloween kan de vandre fritt. Det må jo være derfor de ikke har prøvd å 'ta' tate tidligere, fordi de var fanget på skolen på samme måte som de døde i huset er fanget der. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Mhm, som igjen betyr at "huset" er ikke så unikt da det kan skje hvor som helst virker det som. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Mhm, som igjen betyr at "huset" er ikke så unikt da det kan skje hvor som helst virker det som. Greia er liksom at huset skal være ekstra ille. Spøkelsene kan drepe folk og gjør ''vanlige'' ting med de levende. Hadde ungdommene som ble drept på skolen gått igjen på samme måte så hadde ikke skolen vært der lenger. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 WTF? Seriefinalen er på 50 minutter. Fantastisk å kutte ned fra 120 min til 90, så til 70 og så 50. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Det er ikke seriefinalen. Serien er fornyet for en andre sesong i 2012, på muligens flere enn selv de 13 annonserte episodene for den andre sesongen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Han tenkte på sesongavslutningen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Ok, han skrev sesongfinalen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Proktologjævelen nailed it. Min feil, skylder på stress, faenskap og snøhelvete. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Huff, det var en dårlig sesongavslutning. Vet ikke om det er fordi jeg vet at det har blitt kuttet bort så mye at jeg merket det, men det var mange hull i episoden. Jessica Lang derimot, faens bra. Håper de velger et annet hus til neste sesong, med andre historier. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 JÆVLA SKUFFENDE! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Hm, jeg syntes den ikke var så jævlig dårlig. Likte hvordan det gode vant over det onde til tross for at alle endte opp i huset for evig. Kanskje litt cheezy, men jeg ser ikke det å se hva som skjer med barnebarnet til Constance som en nødvendighet. Det var riktignok irriterende hullene i plottet i episoden, men helhetlig likte jeg episoden. Angående neste sesong så har jeg tidligere skrevet om det her et annet sted på forumet. Men en ting som er klart tydelig i neste sesong har vært sagt siden dag 1 av serien. Spoilere angående sesong 2 Nytt hus, nytt sted og nye fjes neste sesong! Connie Britton og Dylan McDermott er ikke lengre med fast, og nye hovedskuespillere til serien blir annonsert i februar. “The second season of the show will [feature] a brand new home or building to haunt,” Murphy said in a conference call with reporters on Thursday. ”It will also have a new overriding theme.” And in an unprecedented twist for an ongoing series, some current castmembers will return — but they’ll be playing new characters. (Murphy confirmed that current leads Connie Britton and Dylan McDermott will not be back, at least not as series regulars.) ”There will be familiar faces and some new faces,” said Murphy. “People that are coming back will be playing completely new characters… Getting to tell a different aspect of what an American horror story can be [every season] is fascinating.” Murphy added that he’s currently in talks with a few members of the Season 1 cast to return full time, but he declined to name names. An official announcement about the new ensemble and storyline will be made in February. In the meantime, Murphy offered this tantalizing tease: “There’s a clue in the last three episodes where we say what the second season will be.” Endret 22. desember 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Grei sesongslutt på en grei serie. Likte den bedre enn de fleste her utifra kommentarene. Jessica Lange var nok en gang glimrende. Seriens stjerne. What?! Ingen Mara med neste sesong? Eller Jessica Lange? Blir Kate å fortsette så ser jeg garantert videre på serien, hvis ikke, så får jeg se det an. Endret 22. desember 2011 av Jefe Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2011 Øh, meh. Kjedelig sesongavslutning. Ballefjas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå